Винищувачі F-16 є наступальною зброєю, можуть працювати у складних умовах і не потребують значної інфраструктури, розповів "найсмертоносніший пілот F-16" американської авіації підполковник у відставці Ден Гемптон. Про це пише "Голос Америки".
"Єдине, до чого F-16 досить вразливий, – це пошкодження двигуна, тому що він має досить великий впускний отвір, щоб забирати повітря", – зазначив Гемптон.
Якщо злітно-посадкові смуги та доріжки не зовсім чисті, то сміття з землі може з повітрям потрапити в двигун, пояснив він. І одразу заспокоїв:
"Але ми літали на цих літаках в Іраку й Афганістані та інших місцях, де не дуже чисто. І в цьому насправді немає проблем, тож я не думаю, що це щось таке, що ваші ВПС не зможуть зрозуміти чи зробити, коли літаки прибудуть".
Гемптон вважає, що поставки F-16 матимуть психологічну вигоду для українців, а також можуть вплинути на плани росіян.
"Їм (росіянам – ред.) не подобаються західні технології. Їм не подобаються F-15, F-16, F-35, тому що росіяни, які вміють думати, добре знають, на що здатні ці літаки. Тож це може вплинути на те, що росіяни планують робити", – вважає Гемптон.
Найприємнішим, за словами Гемптона, у F-16 "є те, що коли вони у вас є і у вас є ВПС, які керують ними та мають в цьому досвід, то будь-хто, як росія, хто думав би про напад на Україну, подумав би ще раз".
"Тому що в цьому випадку вони точно знали, що би їм протиставили, бо Україна і росія мають схожу військову техніку. Зовсім інша справа, коли ти борешся з кимось, у кого зовсім інше обладнання, і ти не впевнений, наскільки воно хороше", – зауважив американський військовий.
Читайте також: F-16 для України: які країни можуть передати літаки та скільки можемо отримати в короткостроковій перспективі
Дивіться також відео: СУЧАСНИЙ ТРОЯНСЬКИЙ КІНЬ: у Чехії зріс попит на надувні танки, HIMARS і навіть літаки
Підтримайте журналістів "5 каналу" на передовій.
Робіть свій внесок у перемогу – підтримуйте ЗСУ.
Головні новини дня без спаму та реклами! Друзі, підписуйтеся на "5 канал" у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій.