Рекордні обсяги закупівлі вугілля в Китаї торік були викликані суттєвим зростанням постачань з Австралії та Монголії, в той час, як обсяги постачання із росії фактично зменшилися.
Про це пише Bloomberg.
Зараз, коли попит з боку Китаю стабілізується, Монголія має хороші шанси зберегти або навіть збільшити свою частку на ринку південного сусіда за коштом росії.
У 2024 році загальний обсяг імпорту зріс на 14% і досяг 543 мільйонів тонн, при цьому австралійські постачання зросли майже на 60%. Експорт із Монголії зріс на 19%. Індонезія залишилася найбільшим постачальником для Китаю, хоча зростання торік було досить помірним.
Попри всі стратегічні зв'язки між Пекіном і москвою, росія зазнає втрат, оскільки її вугілля занадто дороге, а нові санкції США можуть зробити експорт ще менш привабливим для китайських покупців цьогоріч.
Монголія, своєю чергою, використовує свою близькість до Китаю для отримання вигоди та прагне покращити залізничне сполучення. На відміну від Австралії, яка постачає вугілля на великі відстані і може реагувати на зростання цін в інших азійських країнах, більшість клієнтів Монголії зосереджена в одній державі.
Минулого року Монголія забезпечила 60% імпорту коксівного вугілля для виплавки сталі свого південного сусіда. Раніше наявні заперечення з міркувань національної безпеки щодо узгодження специфікацій залізничних колій з китайськими були подолані, і тепер уряд акцентує на покращенні залізничного сполучення на кордоні, що в перспективі може призвести до подвоєння обсягів постачання вугілля до Китаю.
Читайте також: В результаті санкцій США понад 60 російських танкерів заблоковано біля берегів Китаю та Сінгапуру – Reuters
Дивіться відео:
Друзі, підписуйтеся на "5 канал" у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій. Також стежте за нами у мережі WhatsApp. Для англомовної аудиторії маємо WhatsApp англійською.