Авіасалон Ле Бурже засвідчив подолання кризи авіаційної галузі

    "Боїнг" та "Ейрбас" б`ють рекорди з продажів на авіасалоні Ле Бурже - десятки мільярдів доларів за сотні машин. Популярністю користуються як новітні гіганти, так і більш економні версії вже відомих машин. Продала десяток своїх літаків і українська компанія "Антонов".

    Найбільше в світі авіашоу притягує найбільші в світі літаки. Без таких велетнів, як ось цей Боїнг-747 і Ле Бурже - не Ле Бурже зовсім. Величезні літаки приносять своїм розробникам величезні прибутки. Втім, з цьогорічного авіасалону і українські конструктори повертаються не без контрактів.

    "Ейрбас" А380 - відповідь європейських авіаконструкторів одвічним конкурентам з "Боїнга". І хоча початок салону для літака був не дуже вдалим - пошкодив крило - та все ж відвідувачі побачили гіганта в небі.

    Ледь не скасували польоти іншого дітища об`єднаного європейського авіаконцерну - військово-транспортного літака А400М. Неймовірно схожий на український Ан-70 - він став одним з найпопулярніших серед відвідувачів Ле Бурже. Замовлення на сотні машин гарантує А400М майбутнє - попри часті технічні проблеми. 

    Представник "Ейрбас": "Наш літак надзвичайно сучасний, який може робити все. Він - неначе танкер. Ми переконані, що наш літак кращий, ніж Ан-70".

    Розробники Ан-70 привезли на Ле Бурже пасажирський регіональний літак Ан-158.

    Десять таких машин купила російська лізингова компанія "Ільюшин Фінанс". 

    Серед імовірних конкурентів Ан-158 експерти  називають російський "Сухой Суперджет". Втім, покупці антоновських машин справжньої конкуренції поки що не бачать. В уряді кажуть про перевагу української машини.

    Паризький авіасалон підтвердив лідерство західних авіаконцернів, кажуть експерти. Амбітний Китай привіз тільки моделі літаків, та й ті - майже копії машин КБ Антонова та Яковлева. Військових новинок на цьогорічному Ле Бурже не було взагалі. А в цивільній авіації домінувала тенденція - економія.

    Цьогорічний авіасалон в Ле Бурже став рекордним за кількістю представлених компаній, які привезли до Франції півтори сотні літаків. Такий масштаб переконав експертів - криза авіаційної галузі позаду. 

    Олександр Аргат, Юрій Усік, 5 канал.

    Попередній матеріал
    Вшанування річниці початку війни у Львові проходить без несподіванок
    Наступний матеріал
    Австралійська авіакомпанія домоглась компенсації за аварію літака А380
    Теги: