Створене Мінкультом англомовне ЗМІ The Gaze, на запуск якого держава витратила 60 млн грн, на YouTube набирає лише десятки переглядів. На сайт проєкту заходять переважно з території України, на США припадає лише 1,72% відвідин. Про це повідомив журналіст Тарас Міщенко.
"У нас досі існує створене Мінкультом англомовне ЗМІ The Gaze, на запуск якого держава витратила 60 млн грн, і відео якого на YouTube набирає менше переглядів, ніж мій англомовний акаунт у Твіттері, на який держава витратила 0 гривень. Ще раз, англомовне відео на найбільшій платформі відео у світі набирає десятки переглядів. Буквально ДЕСЯТКИ.
Сайт The Gaze, судячи з даних Similarweb доріс у вересні до 30 000 візитів, 91,3% приходиться на заходи з України, й тільки 1,72% на США, на які він і мав бути орієнтованим. Можливо це такий план дуже повзучого захоплення західної аудиторії, але, якщо чесно, все виглядає так, що і замовники, і виконавці давно розуміють, що вони просто зливають бюджет", – йдеться в повідомленні.
За словами Міщенка, попри відверто погані результати, робота The Gaze ніяк не корегується.
"Відео на YouTube робиться "на відчепись" з озвученням у стилі "лет мі спік фром май харт". І все це дуже прикро, особливо враховуючи, що є справді круті кейси виходу українських медіа на англомовну аудиторію з мільйонними охопленнями", – додав він.
Як повідомляв 5.UA, Зеленський непублічно просив журналістів мовчати про корупцію до перемоги – ЗМІ.
Підтримайте журналістів "5 каналу" на передовій.
Дивіться також відео за темою:
розчаровані Зеленським? – Незламна країна 30.10.2023.
Робіть свій внесок у перемогу – підтримуйте ЗСУ.
Головні новини дня без спаму та реклами! Друзі, підписуйтеся на "5 канал" у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій.