В ефірі програми "Інформаційний день" керівник та ідеолог проекту "Жовтий автобус" Ярослав Пілунський розповів, які цілі ставили собі організатори кінотабору, а також про тематику завдань для дітей.
"Це інформаційний занавіс, тобто ми даємо мову кіно, це інформаційна мова, з якою спілкується і пропаганда в тому числі. Посівши зернятко культурне на місці, там на території, яка медійна, яка може круг себе збирати культурне життя і підтримувати її по мірі сил, використовуючи сучасні інформаційні технології, робити зв'язок між майстрами в центрі з регіонами - це ті задачі, які ми послідовно поставили перед собою і потихеньку починаємо виробляти цю методику", – розповів Ярослав Пілунський.
Керівник проекту також розповів, як проходив відбір дітей для участі у кінотаборі.
"Відбирали дітей способом відсіювання, хто "зачепився", кому стало цікаво. Це видно під час експедицій, коли ми працюємо з ними напряму. Далі – способом анкетування, складна анкета, де діти відповідають на питання. Ми відбирали команду вже таких серйозних професіоналів, які вже не перший раз брали в руки камеру", – зазначив Пілунський.
Варто зазначити, що у кінотаборі брали участь діти з таких прифронтових міст як Попасна, Новоайдар, Миколаївка, Красногорівка і діти-переселенці з-під Києва.