Іл-76
Іл-76 5 канал

Завдання в умовах Арктики: в Україну повернувся Іл-76 місії "Північний сокіл-2019"

Читайте по-русски
Із Данії військові пілоти прибули із вантажем – 3 тонни гуманітарної допомоги

На військовій авіабазі поблизу Борисполя зустріли транспортний Іл-76, який упродовж місяця виконував завдання над Гренландією. Українські пілоти доправляли пальне та вантажі до данської дослідної станції, розташованої на півночі острова. Зустрічав пілотів, які відмінно відпрацювали в умовах арктичної погоди, і кореспондент "5 каналу".

Спочатку – невелика крапка в небі, яка згодом перетворюється на красень-літак із написом "Збройні сили України". Більш як місяць тому транспортний "Іл-76" вирушив на північ: спочатку до Данії, а далі – до Гренландії, де його екіпаж доправляв пальне та вантажі до віддаленої дослідної арктичної станції. За 44 рейси налітав понад 100 годин, перевіз 600 тонн пального та майже 20 тонн інших вантажів.

Уже 11-й рік поспіль українські військові пілоти беруть участь у місії "Північний сокіл". Після повернення екіпаж літака зустрічають хлібом і сіллю, а згодом – нагороджують нагрудними знаками та грамотами за відмінне виконання завдання у складних умовах.

"Складність у тому, що це безорієнтовна місцевість, в навігаційному відношенні дуже складно. Також – віддаленість запасних аеродромів. Злітно-посадкова смуга – літають хлопці з великою посадковою вагою – тому коротка смуга на станції "Норд", засніжена полоса. Там треба дуже вдало вміти впоратися", – розповідає учасник місії "Північний сокіл-2019" Віталій Воробей.

У таких непростих умовах можуть працювати не всі транспортні літаки. Особливістю Іл-76 є можливість злітати і приземлятися на коротких злітних смугах. Саме з такою українським військовим льотчикам доводиться мати справу під час роботи у Гренландії. Складне завдання вони знову виконали на відмінно.

Із 23 українських учасників місії частина – вперше брала участь у такому завданні. Транспортування вантажу на арктичну станцію здійснювали не лише пілоти з досвідом польотів над Гренландією, а й новачки.

"Ми цього року підготували двох командирів кораблів військової частини, яка представляє тут особовий склад та авіаційну техніку до виконання польотів за межами України та безпосередньо в арктичних умовах", – наголошує керівник місії Сергій Артеменко.

Із Данії військові пілоти прибули теж із вантажем – 3 тонни гуманітарної допомоги. Після розвантаження Іл-76 разом з екіпажем вирушив до Мелітополя, на місце постійної дислокації 25-ї бригади транспортної авіації.

Петро Троць, Валентин Стрельцов, "5 канал"

Попередній матеріал
Порошенко звернувся до ГПУ та СБУ щодо можливості порушення справи проти суддів Окружного адмінсуду
Наступний матеріал
Церковний конфлікт: на Волині вірянам ПЦУ довелося відбивати храм з кулаками

Стало відомо ім'я українського пілота, який загинув у аварії Су-27

В Україні стартували міжнародні військово-повітряні навчання "Чисте небо-2018"

Винищувачі над Києвом: ексклюзивне відео репетиції польоту авіації до Дня Незалежності

Готові відбивати атаки з моря: ВПС ЗСУ провели на узбережжі бойове злагодження

Перші "льотні кроки": як на Харківщині тренуються майбутні повітряні аси-"кожедубівці" – ФОТО

Українські повітряні "аси" на Danish Air Show-2018: як це було – ФОТО