5 канал

Замість ремонту – шантаж і погрози: розвиток скандалу навколо "Цитрусу"

Киянка здала мобільний в офіційний сервісний центр компанії "Цитрус". Невдовзі отримала висновок експертів, що iPhone неможливо відновити, а вся особиста інформація недоступна

Потому невідомі почали вимагати від дівчини пароль до онлайн-сховища, щоби очистити телефон з метою його перепродажу. Не отримавши бажаного, фотографії власниці iPhone таки оприлюднили. Обидві сторони конфлікту слухала журналістка "5 каналу"

Після тижня переписки і взаємних звинувачень у Facebook, потерпіла сторона і керівництво компанії "Цитрус" вирішили з’ясувати стосунки на прес-конференції, перед камерами.

"Щоб ми цю сторінку перегорнули і перенесли наше спілкування з Facebook сюди, і вирішили сьогодні всі питання. Тому я ще раз вибачаюся перед Стасом (брат потерпілої – ред.)", – заявив виконавчий директор компанії "Цитрус" Віталій Кузнецов.

"З вибаченнями я погодитися не можу, бо вони були нівельовані співробітниками "Цитрусу" за рахунок того, що в коментарях почалась дуже негарна ситуація щодо моєї сестри. Буквально учора вночі їздив до неї додому, заспокоював", – каже брат потерпілої Станіслав Графський.

Отже, інтереси потерпілої представляє її брат. Він розповідає, що наприкінці січня його сестра здала залитий водою iPhone 6S до сервісного центру компанії "Цитрус". Згодом експерти клієнтці повідомили: телефон не придатний для користування й особистих даних на ньому не збереглося. Дівчина купила новий телефон за програмою "Цитрус. Обмін".

"За рахунок деяких маніпуляцій деяких колишніх працівників компанії "Цитрус", цей телефон опинився в сервісному центрі міста Дніпро. І працівник сервісного центру перепродав телефон іншій особі", – пояснює виконавчий директор "Цитрусу".

Невдовзі власниця смартфона почала отримувати повідомлення з погрозами. Шахраї хотіли отримати доступ до іСloud, тобто онлайн-сховища, щоби очистити всю інформацію і перепродати телефон. Дівчина відмовилася.

"Почалась розсилка та розповсюдження особистої інформації її контактам. Це особисті фото", – каже Станіслав Графський.

До правоохоронних органів звернулися обидві сторони конфлікту. Утім, шахраїв досі не знайшли. Мережа магазинів "Цитрус" звільнила одного свого працівника і проводить власне розслідування. До того ж, у компанії запевняють: вжили додаткових заходів із захисту особистої інформації клієнтів.

"Ми передали всю інформацію, яка в нас була, правоохоронним органам. Зараз вони її розслідують. Ми повністю перевіряємо всі пристрої на наявність інформації, яка належала минулим власникам", – запевняє керівництво "Цитрусу".

Компанія вже запропонувала потерпілій стороні новий телефон. Однак та відмовилася. Натомість родина Графських запропонувала сісти за стіл переговорів разом із юристами, де і мають визначити суму моральної компенсації. Представники компанії погодилися.

Людмила Павленко та Микола Лебедєв, "5 канал"

Дивіться також фотогалерею за темою: 

Попередній матеріал
У Києві склали перелік лікарень, де можна укласти декларацію із сімейним лікарем
Наступний матеріал
Командувач Об'єднаних сил: "Ми вже отримуємо певне обладнання та оснащення від західних партнерів"