- Переможець у номінації "Вибір року": що має визначальний вплив на споживачів? Чому люди обирають GROHE?
- Як перемога в конкурсі допомагає бренду GROHE? І чи допоможе споживачу?
- Яке значення відзнака має для компанії зараз і який вплив може справити у майбутньому?
- Чого GROHE навчився у 2021? Які здобутки команди можна визначити?
- Як формувався бренд? Чим приваблює споживачів?
- Яка продукція GROHE найпопулярніша серед українських споживачів?
- На що слід звертати увагу при виборі сантехніки, враховуючи якість води в Києві і загалом в Україні?
- Хто розробляє дизайн продукції GROHE? Чи обмінюється компанія досвідом із європейськими фахівцями?
- GROHE працює тільки на українському ринку чи популярна і в інших країнах?
На ці та багато інших запитань у п'ятницю, 10 грудня, о 15:45 в ефірі програми "Час: Online" на "5 каналі" відповість голова представництва "ГРОЕ АГ" в Україні Андрій Рудик.
Тисніть плеєр та "Створити нагадування", щоб не пропустити початок ефіру: