фото news.meta.ua

Вступна кампанія-2017: що робити, коли в системі некоректні дані

    Подання заяв на вступ до ВНЗ завершується 26 липня о 18:00

    Станом на 24 липня вступники зареєстрували майже 155 тисяч особистих електронних кабінетів і подали більше 900 тис. електронних заяв. Про це повідомляє прес-служба Міносвіти.

    "Через ці (електронні) кабінети вступники подали 921 тис. 742 електронні заяви. Загалом же на всі освітньо-кваліфікаційні рівні (молодший спеціаліст, бакалавр, магістр) уже подано 1 млн 456 тис. 767 заяв від 444 тис. 736 вступників", – йдеться в повідомленні.

    Також у відомстві нагадують, що реєстрація електронних кабінетів завершується 25 липня о 18:00, а подання заяв – 26 липня о 18:00.

    "Упродовж цього часу вступникам необхідно перевірити в електронних кабінетах статус поданих заяв та коректність відображених у них даних. Відтепер це можна зробити й у смартфонах та планшетах за допомогою мобільного додатку ЄДЕБО "Особистий електронний кабінет вступника" – цей сервіс доступний з 22 липня", – зазначили в Міносвіти.

    • Що робити з помилками в електронній заяві

    А от у разі виявлення некоректних даних вступникам потрібно оперативно написати про це на скриньку vstup_2017@mon.gov.ua, вказавши при цьому повністю ПІБ, номер сертифікату ЗНО, серію і номер атестату, стислий опис проблеми, контактний телефон, а також за можливості додати знімки екрану (скріншот).

    Попередній матеріал
    "Туризм по-російськи": відпочивальники з РФ осквернили православну капличку в Болгарії
    Наступний матеріал
    Нормандська четвірка: Порошенко заявив про важливість введення на Донбас миротворчої місії