Угорська лоукост-авіакомпанія Wizz Air з 1 листопада 2018 року змінить політику безоплатного перевезення ручної поклажі. Передбачається, що пасажири, які не купили пріоритетну посадку, зможуть взяти на борт тільки невеликий предмет габаритами до 40х30х20см. Про це повідомляє "Укрінформ".
Мандрівники, які купили пріоритетну посадку, як і раніше зможуть брати в салон літака один основний предмет габаритами до 55х40х23 см і додатковий – розмірами до 40х30х20 см.
У разі, якщо пасажир візьме з собою сумку більшого розміру, її необхідно буде за гроші здавати в багаж.
До того ж, Wizz Air ввів нову норму платного перевезення багажу завважки 10 кг – ціною від 7 євро.
Як компенсацію за незручності пасажирам, які встигли купити квитки до 10 жовтня на рейси після 1 листопада і не сплатили за послугу пріоритетної посадки, Wizz Air додасть у бронювання безкоштовне перевезення 10 кг багажу. Подорожувальникам, які оплатили перевезення багажу за аналогічним бронюванням, безоплатно додадуть пріоритетну посадку.
Нові правила в Wizz Air анонсували через кілька тижнів після того, як аналогічні правила запровадив інший лоукост – Ryanair. Обидва авіаперевізники аргументували зміну політики необхідністю зменшити затримки рейсів, пов'язані з опрацюванням ручної поклажі.
Як повідомляв 5.ua, аеропорт "Бориспіль" назвав найпунктуальніші авіакомпанії, які виконували рейси з летовища у вересні.
Дивіться також фотогалерею за темою:
Літаки, вертольоти, дельтаплани: у Житомирі проходить масштабне авіашоу – ФОТО










