Про це заявив начальник підприємства Віктор Брагінський, повідомляє прес-служба столичної підземки.
За його словами, метро опинилося у вкрай скрутному економічному становищі, тож наразі доводиться економити навіть на закупівлі запчастин та проведенні ремонтів.
"Через багаторічну невідповідність тарифу економічно обґрунтованому рівню та хронічну недокомпенсацію за пільгові перевезення минулий рік ми закінчили зі збитком більше півмільярда гривень. При таких показниках наразі дотримуватися відповідної безпеки перевезень для нас - надзадача", – сказав Брагінський.
За його словами, сьогодні без необхідних деталей простоюють 14 потягів, які могли перевозити киян.
Крім того, 27 ескалаторів на станціях "Арсенальна", "Хрещатик", "Університет", "Вокзальна", "Політехнічний інститут" та "Шулявська" відпрацювали понад 50 років. Також потребує ремонту колійне господарство, тунельні споруди та будівлі, а також значна частина електрообладнання та силових кабельних ліній метрополітену.
Нагадаємо, вчора через скрутне економічне становище КП "Київпастранс" закрило ряд маршрутів на наземному транспорті столиці, а також зменшило кількість автобусів, тролейбусів та трамваїв на 177 одиниць.