Укравтодор запроваджує новий спосіб перевірки виконаного "ямкового" ремонту – ортофотознімки. Про це заявив т.в.о. керівника "Укравтодору" Євген Барах, передає прес-служба відомства.
За його словами, ортофотофіксація здійснюється за допомогою спеціальної машини-сканера, яка фіксує усі ділянки доріг, де було виконано ремонт і де його виконали лише на папері.
"Таким чином дефективні акти, якими звітують до "Укравтодору" про виконання ремонту, можна перевірити", – розповів Барах.
Він додав, що таке обладнання не є дуже дорогим і кожна обласна Служба автодоріг може її собі дозволити двічі на рік – для фіксування стану доріг після зимового періоду та перевірки виконання ремонту перед наступним.
Крім того, він розповів, що в одній із областей вже було проведено подібний експеримент. Ортофіксація пошкодження доріг регіону виявила спроби окремих чиновників нажитися на ремонті доріг.
"Що ми насправді отримали, що з квадратури 15 тисяч кв. м ми підтвердили близько 6,5 тисяч. Все решта було практично відсутнім", – сказав Барах.
Наразі "Укравтодор" оцінює завдані збитки та готує відповідні звернення до компетентних органів.
"Фактично з року в рік на одні й ті самі ями можна було кілька разів запрошувати гроші і не робити їх. Я хочу, щоб цей експеримент поширився в усіх областях", – резюмував він.
Нагадаємо, прем'єр-міністр України Володимир Гройсман заявив про необхідність створення Державного дорожнього фонду з бюджетом в 14 млрд грн.