У суд на Бойка подало видання "Дзеркало тижня"

    У суд на паливно-енергетичного міністра Юрія Бойка подало видання "Дзеркало тижня" та двоє його журналістів.

    Причина - висловлювання урядовця про начебто замовність їхнього матеріалу про придбання Україною бурових установок за завищеними цінами. Акули пера вимагають спростування слів Бойка. Матеріальних претензій в позові немає. Місяць тому "Дзеркало тижня" надрукувало статтю про тендер "Чорноморнафтогазу", на якому компанія купила бурову установку за 400 мільйонів доларів, у той час як виробник продає таку саму за 250 мільйонів. Урядовець запевняв, що на решту суми компанії-переможці тендеру мають надати інше устаткування, але доказів цього так і не було наведено.

    Попередній матеріал
    Китайська поліція затримала хлопчика за кермом вантажівки
    Наступний матеріал
    Столичних кондукторів навчать анлійської
    Теги: