izmacity.com

У ізмаїльських прикордонників з'явиться безпілотний катер "Тінь"

    Катер має широкий спектр датчиків для виконання різних місій

    Миколаївська компанія Unik Yachts розробляє два плавзасоби для Морської охорони Держприкордонслужби. Як повідомили корабели, йдеться про патрульний тримаран і безпілотний катер (проект "Тінь"). Про це повідомляє місцеве видання "Сити. Новостной портал Измаила".

    У тримарана – вузький центральний корпус з двома невеликими бічними поплавками, що дозволяє отримати високу остійність і дуже малий опір корпусу.

    "Така комбінація знижує витрати палива, дозволяє розвивати велику швидкість і збільшує автономність. Це дає можливість вести патрулювання у складних морських умовах, зберігаючи високий рівень комфорту для екіпажу. Катер має композитну конструкцію зі склопластику", – наголошується в повідомленні компанії.

    Найбільша довжина плавзасобу – 25,2 м, ширина – 7,7 м, осадка – 1,2 м, максимальна швидкість та інші характеристики тримаються в секреті. Екіпаж – 5 осіб. Катер несе РЛС, оптико-електронні системи спостереження і виявлення лазерного випромінювання, систему постановки перешкод, інтегрований комплекс внутрішнього і зовнішнього зв'язку. Озброєння – два 12,7 мм кулемети, бойовий модуль типу "Катран-М" (30-мм автоматична гармата ЗТМ1 і спарений з нею 7,62-мм кулемет КТ, а також дві-чотири ПТУР "Бар'єр" з лазерною системою наведення).

    Безпілотний катер "Тінь" призначений для патрулювання і візуального контролю акваторії в денний і нічний час, огляду, класифікації і для вказування як ціль потенційно небезпечних об'єктів, перевірки акваторій на наявність мін, контролю забруднення навколишнього середовища. Безпілотник має компактні розміри і вагу, може базуватися на судах берегової охорони. Він несе широкий спектр датчиків для виконання різних місій і обладнаний автоматичною платформою для керованого підводного апарату.

    Передбачено три режими роботи: дистанційний ручний, автоматичний (рух по заданій траєкторії при безперервному контролі ведучою станцією) і автономний (автоматичний без радіоканалу, катер рухається за запланованим заздалегідь маршрутом без зв'язку з базовою станцією).

    Нагадаємо, створення морських роботизованих комплексів для потреб Морської охорони передбачено Стратегією розвитку ДПСУ. Відповідно до неї, до 2017 року прикордонники повинні отримати чотири таких катери. Відзначимо, що морськими дронами, як підводними, так і надводними, користуються прикордонні відомства і ВМС багатьох країн світу. Вони здійснюють автоматичне патрулювання, охороняють берегову лінію і порти, шукають міни. Деякі несуть озброєння.

    Як повідомляв 5.ua, 10 вересня 2016 року українські катери відігнали від морського кордону корабель ВМФ РФ, застосувавши тактику "вовчої зграї". 

    Попередній матеріал
    Мін'юст: Досудова робота щодо порушень Росією міжнародних конвенцій на завершальному етапі
    Наступний матеріал
    Реформа правосуддя значно підвищує рівень захисту прав і свобод громадян – Президент

    Українські підприємці розробляють для ДПСУ інноваційний тримаран та безпілотний катер "Тінь"

    Прикордонники провели випробування модернізованого швидкісного патрульного катера

    В Одесі випробовують броньовані артилерійські катери

    Порошенко: Сьогодні до складу ВМС увійдуть два броньовані артилерійські катери