Згідно з соціологічним опитуванням, майже половина населення дізнається про партії та кандидати в депутати саме з їхніх виступів на телеекранах. Кожен п`ятий українець читає про майбутніх обранців у газетах, ну а на третьому місці за впливовістю на електорат - телереклама, листівки та інші агітматеріали. Що ж до нових медіа, то з інтернету отримують політінформацію вісім відсотків громадян. При цьому, більшість опитаних переконані, що в ЗМІ зазвичай представлені як точка зору влади, так і опозиції.
Ірина Бекешкіна, директор фонду "Демократичні ініціативи": "Ті, хто голосують за партії, які причетні до влади, вважають, що все нормально, представлено точки зору опозиції, а ті, шо мають намір голосувати за опозиційні партії, вважають, шо опозиція представлена недостатньо".
Олександр Чекмишев, голова комітету "Рівність можливостей": "Найкращий баланс між симпатіями виборців і симпатіями самих телеканалів спостерігається на Новому каналі, на 5 каналі, найгірший баланс - на Першому національному".