Проблема УЗ багато в чому спричинена тим, що компанія орієнтована на вантажні, а не пасажирські перевезення. Таку думку в ефірі "Інформаційного вечора" на "5 каналі" висловив міністр інфраструктури України Володимир Омелян.
"Проблема в тому, що компанія, коли засновувалася, створювалася для вантажних перевезень. І психологічно залізничники працюють на вантаж. До людей ми тільки цього року змушені були повернутися обличчям, а не іншою частиною тіла. Подекуди це вдається, бо вкладаються кошти в ремонти вагонів, покращуються графіки руху потягів, але це не те, що повинно бути", − переконаний міністр.
Він запевняє: "Я точно належу до фанатів реформи "Укрзалізниці". Я вважаю, що там багато речей можна робити набагато швидше і в рази якісніше…Питань дуже багато. Так, є зміни на краще, але вони досі не набули масового характеру. Це відчуває як бізнес, що перевозить вантажі, так і пасажири, які користуються послугами компанії."
Крім того, розповів очільник Мінінфраструктури і про те, на чому найбільше заробляє компанія нині.
"Укрзалізниця" нині заробляє на вантажних перевезеннях. Це те, що генерує основний дохід. У черговий раз було піднято тарифи цьогоріч, і це дало змогу закумулювати більше як 26 млрд гривень, які вони витратять на капітальні інвестиції ", − додав Омелян.
Продовження розмови дивіться у відео:
Дивіться також фотогалерею за темою:
В "Укрзалізниці" продемонстрували меню повноцінного харчування в поїздах – фото





