Нові вагони-трансформери "Нічного експресу"
Крюківський вагонобудівний завод

Омелян про УЗ: До людей тільки цього року повернулися обличчям, а не іншим місцем

Зміни на краще є, однак вони досі не набули масового характеру, кажуть у Мінінфраструктури

Проблема УЗ багато в чому спричинена тим, що компанія орієнтована на вантажні, а не пасажирські перевезення. Таку думку в ефірі "Інформаційного вечора" на "5 каналі" висловив міністр інфраструктури України Володимир Омелян. 

"Проблема в тому, що компанія, коли засновувалася, створювалася для вантажних перевезень. І психологічно залізничники працюють на вантаж. До людей ми тільки цього року змушені були повернутися обличчям, а не іншою частиною тіла. Подекуди це вдається, бо вкладаються кошти в ремонти вагонів, покращуються графіки руху потягів, але це не те, що повинно бути", − переконаний міністр.

Він запевняє: "Я точно належу до фанатів реформи "Укрзалізниці". Я вважаю, що там багато речей можна робити набагато швидше і в рази якісніше…Питань дуже багато. Так, є зміни на краще, але вони досі не набули масового характеру. Це відчуває як бізнес, що перевозить вантажі, так і пасажири, які користуються послугами компанії."

Крім того, розповів очільник Мінінфраструктури і про те, на чому найбільше заробляє компанія нині.

"Укрзалізниця" нині заробляє на вантажних перевезеннях. Це те, що генерує основний дохід. У черговий раз було піднято тарифи цьогоріч, і це дало змогу закумулювати більше як 26 млрд гривень, які вони витратять на капітальні інвестиції ", − додав Омелян.

Продовження розмови дивіться у відео: 

Дивіться також фотогалерею за темою: 

/
/
/
/
/
/

Попередній матеріал
Вилучили кастети та ножі: біля Кабміну затримали чоловіка зі зброєю – фото, відео
Наступний матеріал
"Північна фортеця-2018": досвід Балтії та Скандинавії для українських вояків