"Київводоканал" уже до наступного місяця обіціє максимально виправити помилки в системі нарахувань за послуги, які він надає, пише УНІАН.
Директор розрахункового департаменту "Київводоканалу" Валерій Люлін зазначив, що Київ протягом року переводиться на нову систему нарахувань за послуги, яка передбачає постійне відображення та облік актуальних показників квартирних лічильників, що і спричинило неточності в платіжках, які отримали кияни.
За словами Люніна, щомісяця "Київводоканал" приймає близько 30 тис. споживачів і коригує нарахування.
Директор розрахункового департаменту зазначив, що кияни можуть платити за фактичними показами лічильника, але обов'язково відображати їх у платіжних документах. "Київводоканал" у свою чергу зобов'язується здійснювати перерахунок.
"Кожен день ми аналізуємо помилки і готуємося до наступного місяця їх максимально виправити", – запевнив він.
Люлін повідомив, що зараз компанія з'ясовує ситуацію з квитанціями 7 тис. споживачів, які отримали нарахування за нібито спожиті 50 кубометрів води, при тому що середня норма споживання становить 3–5 кубометрів.
"За нашими підрахунками, близько 7 тис. споживачів цього місяця отримали нарахування приблизно по 50 кубометрів, хоча вони передавали показання лічильників. Ми зараз з'ясовуємо цю ситуацію. І я думаю, автоматично ми зробимо перерахунок, якщо були передані правильні показники. Зараз можна заплатити за фактичне споживання", – сказав Валерій Люлін.
Люлін зазначив, що більшість киян є сумлінними платниками, тому "Київводоканал" сподівається, що й цього місяця проплати будуть, як завжди, на високому рівні.
Окрім цього, він поінформував, що для зручності споживачів для передачі показань лічильників підприємство впроваджує нові сервіси. Так, з цього місяця на сайті "Київводоканалу" відкривається "Особистий кабінет" для споживачів, де можна буде побачити всю історію своїх нарахувань, сплати, і будуть показання лічильників. Також можна передавати показники лічильників через Call-центр. З цього місяця будуть працювати Вайбер-бот і Телеграм-бот. За його словами, налагоджується і система передачі показань через банківські установи.
Як повідомляв 5.UA, в деяких платіжних повідомленнях за липень нарахування за послуги водопостачання та водовідведення можуть не відповідати фактичним обсягам споживання. За даними КМДА, неточності спричинено системним збоєм у деяких банківських установах під час внесення даних показань лічильників.
Після року реалізації: київський "Міст закоханих" засяяв новими барвами – фотогалерея









