Людські цінності. Українські дизайнери та рекламісти пропонують новий концепт 9 травня
Українські дизайнери та рекламісти пропонють нови символи до 9 травня. Вони закликають не до свят, а до збереження пам'яті про війну, а також нагадують про людьскі цінності.
Ніколи більше
Харківський дизайнер Сергій Мішакін пропонує новий символ Другої світової війни, повідомив Mediaport.ua.
В основі символу - червоний мак, відомий в Європі символ пам'яті жертв війни. Малюнок доповнює датування Другої світової війни і напис: "Ніколи більше".
"Ми хотіли підсилити це і знайти графічно просте рішення. Логотип зроблений з чотирьох кіл у певних пропорціях. Кожен з кіл прозорий, вони накладаються один на одного. Те, що ми хотіли, - наблизити це до образу кульового отвору, від якого розпливається кров", - пояснює автор логотипу.
За задумом дизайнера символ покликаний нагадати про загиблих в боях.
"Другорядна світова війна була більшою, ніж Велика Вітчизняна. Зокрема, для України. Для України війна почалася в 1939 році, а не в 1941", - вважає дизайнер.
День перемоги людьских цінностей
Київські рекламісти зняли серію роликів до 9 травня - проект "День перемоги людьских цінностей".
"Зважте на голоси реальних дідусів в озвучці, вони справжні", - зауважують автори проекту, агенція Think! McCann Erickson, Группа АДВ Украина, Lime Light Studio.
Вони також пояснили, що мета проекту - показати цінність життя та долі кожної Людини серед лиха війни.
"9 травня - це дата , яка повинна об'єднувати країну. А ніщо не об'єднує краще , ніж історії простих людей , долі яких перемололи жорна війни. 9 травня - день пам'яті тих , хто боровся і гинув за нас . Ці герої - люди з плоті , крові , почуттів , емоцій. Вони - не міфічні переможці геополітичних « - ізмів » , вони - люди і заслуговують пам'яті людей. Саме цю думку ми спробували передати в роликах до дня пам'яті 9 травня", - йдеться у повідомленні на сторінці проекту.
"Різні сили спробують використати 9 травня як день , який роз'єднує , і за цими процесами забудеться найголовніше - цінність людського життя", - прокоментували автори проекту.
Роліки зняти трьома мовами - українською, російською, англійською.
Нагадаємо, що з 2005 року з ініціативи урядових і громадьских організацій РФ використовють георгіївські стрічки для пропаганди перемоги Росії у німецько-радянській війні 1941–1945 років. Сепаратистські рухі на сході та півдні України також використовють символіку з герогіївськіми стрічками.
Наступний матеріал
В сенаті США хочуть посилити санкції проти Росії
Loading...