В ефірі "Інформаційного вечора" на "5 каналі" генеральний директор КК "Київавтодор" Олександр Густєлєв розповів, чому метро "Лівобережна" затопило під час останньої зливи і як розв'язати цю проблему.
Нині дощова каналізація не справляється з великим потоком води. Ще 10 років тому біля станції метро не було стільки будинків. Натомість були зелені насадження, які приймали відповідний потік води. Зараз усе забетоновано, а дощова каналізація залишилася ще з тих часів, коли тільки почали розбудовувати метро "Лівобережна" та мікрорайони навколо неї.
За словами Густєлєва, вже є підрядник, який найближчим часом виконуватиме роботи на цій ділянці.
"Одразу хочу попередити киян, що реконструкція відбудеться не так швидко, як хотілося б, а протягом двох років. Там будуть масштабні реконструкції", – заявив гендиректор.
Також Олександр Густєлєв зауважив, капітальний ремонт проїзної частини, який виконували до пісенного конкурсу "Євробачення", провели за 2-3 місяці, тому комплексно реконструкцію ділянки біля метро зробити було неможливо.
"Дощова каналізація – це не тільки решітки на дорозі. Більшість каналізації існує поза межами проїзної частини, тому ці речі ніяк не пов'язані", – сказав гендиректор.
Продовження розмови – далі у відео:
Нагадаємо, раніше повідомлялося про часткове обмеження руху на мосту Потона вже до осені.
Також можна переглянути фотогалерею за темою:
Періщило, заливало, хмурилося: як сильна злива перетворила вулиці Києва на річки – ФОТО





