Про це в ефірі "5 каналу" у програмі "Інформаційний день" розповів виконавчий директор Центру прикладних політичних досліджень "Пента" Олександр Леонов.
"На превеликий жаль, в Україні є інша традиція, ніж на Заході. Тому що на Заході соціологічні рейтинги під час виборчих кампаній замовляють ЗМІ, особливо це популярно у дуже впливових газетах, які забезпечують певним чином об'єктивність. На жаль, в Україні досить часто політичні партії замовляють соціологічні дослідження і це означає, що вони формують анкету. Якщо сформувати анкету певним чином, то можна скоригувати фінальний результат у той чи інший бік і відповідно мати той чи інший результат. Саме у межах цих технологічних нюансів, досить часто, і працюють соціологічні компанії, які надають результат своїм замовникам, а замовники вирішують оприлюднювати їх чи ні", – пояснив Леонов.
Повну версію розмови дивіться у відео.