5.ua

Держкомтелерадіо просить ЗМІ не друкувати програми російських телеканалів

    Державний комітет телебачення і радіомовлення України звернувся до керівників друкованих періодичних видань України з проханням не розміщувати на шпальтах своїх видань програми російських телеканалів, що заборонені для ретрансляції в кабельних мережах України.


    Відповідну інформацію відомство розповсюдило 30 вересня.

    "Як відомо, відповідно до ухвал Окружного адміністративного суду міста Києва та рішень Національної ради з питань телебачення і радіомовлення для ретрансляції в кабельних мережах заборонено 15 російських телеканалів: "Первый канал. Всемирная сеть", "РТР-планета", "Россия 24", "НТВ мир", «TVCI», "Россия-1", "НТВ", "Петербург-5", "ТНТ", "Звезда", "РЕН-ТВ", "РБК-ТВ", "История" (ВДТРК), "LifeNews" та "RussiaToday", які є неадаптованими до вимог вітчизняного законодавства", - йдеться у заяві Держкомтелерадіо, підписаній заступником Голови Держкомтелерадіо Дмитром Кравченком.

    У заяві наголошується, що передачі цих телеканалів містять заклики до насильницької зміни конституційного ладу України, агресивних дій проти нашої країни, поширюють неправдиву інформацію, отже популяризувати їх, розміщуючи програми цих каналів в українських друкованих ЗМІ, є неприпустимим. Держкомтелерадіо у своїй заяві висловив сподівання на взаєморозуміння та взаємодію щодо захисту інформаційного простору України.

    Нагадаємо, у серпні Нацрада заявила, що мовлення в Україні російської редакції Euronews має бути припинено, а в липні регулятор зобов'язав провайдерів вимкнути чотири російські телеканали: "РТР-Планета", "НТВ-Мир", "Россия 24" і "ТВ Центр-Іnternational".
    Попередній матеріал
    На Тернопільщині вирішили збільшити площу лісів
    Наступний матеріал
    У Донецьку в шахті кілька десятків гірників заблоковані під землею