Еспресо ТВ

Без телетрапа і пішки до літака: як Ryanair обслуговуватиме пасажирів в аеропорту "Бориспіль"

Висадка і посадка пасажирів на літак припускає пішу прогулянку від/до виходу з терміналу

Схема наземного обслуговування, яку обрав лоукост Ryanair в аеропорту "Бориспіль", припускає пішу прогулянку від і до виходу з терміналу. Про це генеральний директор аеропорту "Бориспіль" Павло Рябикін написав у статті на LIGA.net.

Отже, які послуги передбачені: 

  • У "Борисполі" Ryanair обрав схему наземного обслуговування, що виключає використання телетрапа (пасажирського "рукава") при посадці пасажирів. Згідно з затвердженою авіакомпанією технологією обслуговування рейсів, борт авіакомпанії паркуватиметься на стоянці №10R між 9 і 10 гейтами терміналу D. Отже, висадка і посадка пасажирів на літак припускає пішу прогулянку від/до виходу з терміналу.
  • При цьому, уточнює Рябикін, сам вихід з терміналу можливий тільки через бас-гейти – ці виходи традиційно використовують для автобусного підвезення пасажирів до борту. Напрямок руху пасажирів по перону візуалізується тенсаторами і регулюється представниками хендлингової компанії. Проте, у разі великого завантаження перону терміналу D, передбачено стоянку борту на віддаленому пероні і забезпечення посадки/висадки за допомогою перонних автобусів.
  • Рябикін також пояснив, що лоукости домагаються низьких цін на квитки завдяки мінімізації усіх витрат, у тому числі, на хендлингове обслуговування, зокрема обслуговування повітряного судна, реєстрація пасажирів і багажу. Клинінг повітряного судна не є обов'язковою складовою обслуговування і здійснюється тільки на вимогу авіакомпанії.

  • Обслуговування лоукоста також припускає заправку літака паливом під час висадки і посадки з пасажирами на борту. "За внутрішнім регламентом авіакомпанії Ryanair можлива наявність пожежного транспортного засобу під час заправки паливом літака з пасажирами на борту", – повідомляє Рябикін.
  • Він звертає увагу майбутніх пасажирів Ryanair на те, що двері для виходу на посадку закриваються за 10 хвилин до вильоту повітряного судна. Авіакомпанія не оголошує імена пасажирів, що спізнюються, по гучномовцю. "Постійного представника авіакомпанії в аеропорту немає, принаймні поки що. Тому з усіма питаннями пасажири можуть звернутися по телефонних номерах і активних формах для спілкування з пасажирами, вказаним на офіційному сайті", - підкреслив Рябикін.

Як повідомляв 5.UA, 3 вересня з аеропорту "Бориспіль" стартував перший рейс Ryanair у Берлін.

Дивіться також фотогалерею за темою:

Літак-ресторан в Індії
/
Літак-ресторан в Індії
/
Літак-ресторан в Індії
/
Літак-ресторан в Індії
/
Літак-ресторан в Індії
/
Літак-ресторан в Індії
/
Літак-ресторан в Індії
/
Літак-ресторан в Індії
/
Літак-ресторан в Індії
/
Літак-ресторан в Індії
/
Літак-ресторан в Індії
/
Літак-ресторан в Індії
/
Літак-ресторан в Індії
/
Літак-ресторан в Індії
/
Літак-ресторан в Індії
/
Літак-ресторан в Індії
/
Літак-ресторан в Індії
/

Попередній матеріал
У центрі Чернівців сталася стрілянина
Наступний матеріал
Гройсман розповів, коли зросте мінімальна заробітна плата

Ryanair планує запустити 8 нових рейсів між Україною і Польщею

На хабарі "погоріли" два керівники відділу закупівель аеропорту "Бориспіль"

З вересня Ryanair запускає новий рейс з України

Спортсмени розчулені: як зустрічали українських паралімпійців в аеропорту вигуками "Слава Україні!"

7 медалей і великі плани: як зустрічали Національну збірну з легкої атлетики після Чемпіонату Європи

У Європі розпочався наймасштабніший страйк пілотів Ryanair: скасовано понад 400 рейсів