Чарівники, однак – не маги. Більше доби механіки команди "Сікст Юкрейн" намагалися полагодити бойову "Тойоту LC-200". Однак, на піску та на колінах відремонтувати двигун непросто. А зважаючи на те, що в разі повернення у гонку, екіпаж отримав би двісті годин пеналізації – команда прийняла рішення зніматися з перегонів і робити авто вже на совість.
Однак, схід із гонки не привід сидіти склавши руки. Вадим Нестерчук бере побутову "Тойоту" і ми знову їдемо в пустелю.
Кажуть, злочинці повертаються на місце злочину. Ми ні в чому протизаконному помічені не були. Та чому б не повернутися на місце, де для української команди гонка закінчилася.
Двадцять кілометрів дюнами і ось вона – точка, яка для "Сікст Юкрен" стала крапкою на нинішньому ралі-рейді. Взявши дюну, "Тойота" відмовилася їхати далі без допомоги механіків. Кубкові очки втрачено, а значить Вадим Нестерчук цього року їхатиме лише цікаві йому гонки. Далі у планах - російський "Шовковий шлях" та єгипетське "Ралі фараонів".