Гвинтокрил
Гвинтокрил 5 канал

Як майбутні льотчики відпрацьовують польоти на Львівщині – сюжет

Читайте по-русски
Кожен майбутній вертолітник має налітати 15 годин

Навчання у небі. Курсанти-випускники Харківського університету Повітряних Сил відпрацьовують льотні навички на аеродромі на Львівщині. Вони тренують польоти на різних висотах та за різних умов. Нині свої гвинтокрили опустили на гранично низьку висоту. На борт, разом із льотчиками, піднялася і журналістка "5 каналу".

На свій п'ятий політ на злітній смузі військового аеродрому очікує курсант-випускник університету Повітряних Сил Назар Кріль. Нині майбутній льотчик вперше відпрацьовує підняття на гранично низьку висоту – 50 метрів.

"Складність у тому, що мала висота – 50 метрів. Не всі орієнтири, не всі об'єкти, міста, населені пункти їх не помічають. Вони зразу перед очима. Це все тренування. З часом приходить. Чим більше польотів, практики, тим кращий результат", – наголосив курсант Харківського університету Повітряних Сил Назар Кріль.

У гвинтокрил МІ-8 майбутній пілот заходить упевнено. Сідає у лівій чаші кабіни. Нині він – льотчик-штурман. Завдання – вести навігацію так, щоб вчасно прилетіти у конкретне місце. Цей політ особливий, бо за штурвалом не інструктор із польотів, а сам командир вертолітної бригади.

"Були нюанси в розрахунках, але грамотно виправляв їх. Тобто особливості навігації в тому що спостерігається площадні або лінійні орієнтири для звірки. Не використовували GPS, навігації, все вів по карті і розрахунки перед польотом, напрямок вітру, сили", – повідомив командир 16 окремої вертолітної бригади армійської авіації ЗСУ Павло Бардаков.

Відпрацьовують курсанти й дії в особливих випадках під час польотів. Наприклад, аварійне покидання борту, зокрема, як вижити після вимушеного приземлення або посадки.

"В екстрених ситуаціях потрібно себе вести спокійно, тому шо буває різне. В нас льотчики-інструктора готують до того, наприклад ти даєш льотчику один курс, а він робить інакший. Треба це виправити. Нас тренують як поводитися в тій чи іншій ситуації. Чим більше польотів, тим більший досвід. Нас викатують якомога більше", – каже курсент Харківського університету Повітряних Сил Олександр Батенчук.

Щодня вранці та ввечері льотні навчання проходять кілька десятків курсантів університету Повітряних Сил. Майстерність відточують півроку. Після навчання у класах – здіймаються у небо. Кожен майбутній вертолітник має налітати 15 годин.

"Це вже практична частина. Починаючи від зльоту, розрахунків по маршруту, робота в екіпажі, ведення орієнтування маршруту, особливості виконання різних польотів. На різних висотах . Основна задача навчити льотчика чітко і вчасно входити в задане місце і заданий час. Відпрацювали поки що на відмінно, похибка до 5 секунд. Тобто підготовка на землі і тренажі дали своє в польоті", – підсумував командир 16 окремої вертолітної бригади ЗСУ Павло Бардаков.

Вишкіл майбутніх льотчиків у Бродівській вертолітній бригаді триватиме до вересня. Далі випускний та розподіл до військових частин. Спершу військовослужбовці будуть штурманами, пізніше і самі сядуть за штурвал гелікоптера.

Марта Шикула, Євген Радіон, Львівська область, "5 канал"

Як повідомляв 5.UA, стартувала підготовка до святкування 30-річчя незалежності України.

Попередній матеріал
У Кривому Розі з пожежі врятували 22 людини – горів будинок для літніх людей
Наступний матеріал
Як ветеран війни відкрив в Україні перший банк їжі для нужденних – сюжет
Loading...

"Перші погони": майже 600 військовослужбовців поповнили лави ЗСУ

Готові повертатися на службу та боронити українські кордони: Національний університет оборони випустив 700 слухачів

Урочистий випуск слухачів у Національному університеті оборони: як це було – включення

Уперше з дівчатами: яким був історичний останній дзвоник у військовому ліцеї ім. Богуна

У Харкові курсантки станцювали під російський шансон – університет проводить розслідування

Наїзд п'яного майора на курсанток: як пройшло засідання суду та чому не змогли обрати запобіжний захід