Регулярне авіасполучення між Києвом та Ужгородом має запрацювати ще цього року. Про таке заявив в ефірі "5 каналу" міністр інфраструктури України Володимир Омелян.
"По Закарпаттю я дуже гордий, що саме сьогодні прибула місія Європейського агентства з питань авіаційної безпеки (EASA) до Києва. Відбудеться аудит і сертифікація аеропорту в Ужгороді. Але це не просто сертифікація одного аеропорту. Фактично це сертифікація всього українського аероруху – українського агентства, яке відповідає за безпеку польотів. І ми будемо мати європейський сертифікат якості на всі операції, які здійснюються в Україні. Це величезний плюс, бо це перший такий досвід. Вони розпочали свою роботу цього тижня, – тримаю пальці схрещеними, – щоб до кінця тижня, – в п'ятницю завершується їхня місія, все пройшло добре. Зараз дуже важливо, наскільки готовий сам аеропорт… Ми попередили європейських експертів, щоб вони не чекали побачити в Ужгороді Франкфурт, Стамбул чи "Бориспіль", бо це ж регіональний аеропорт. Вони це теж розуміють, тому я сподіваюся на позитивне вирішення цієї історії. І ми хочемо виконати доручення Президента, щоб цього року відбулося регулярне сполучення між Києвом та Ужгородом", – сказав міністр.
"Загалом зараз частка лоукостів в українському авіасполученні і назовні – це майже 30%. Це теж добрий показник, у Європі в середньому десь така сама цифра. Я думаю, наступного року буде можлива опція Харків–Одеса, Київ–Одеса, можливо, Харків–Львів – від 500 грн. А Київ–Ужгород – будемо над цим працювати. Думаю, там теж будуть невисокі ціни", – наголосив Омелян.
Крім того, сьогодні раніше міністр інфраструктури України заявив про плани побудувати новий аеропорт у Мукачеві Закарпатської області. Про це інформує прес-служба Мінінфраструктури.
За його словами, новий аеропорт стане головним у регіоні і замінить аеропорт Ужгород.
"Вірю, що ми знайдемо джерела фінансування для будівництва нового аеропорту в Мукачеві вже у 2019–2020 році", – заявив Омелян під час зустрічі з EASA. Зліт і приземлення в аеропорту Ужгород технічно складні, оскільки літаки через близькість кордону мають заходити у повітряний простір Словаччини. Раніше цю процедуру регулювала міжурядова угода, але влітку 2016 року термін її дії закінчився.
Омялян зауважив, що після аудиту EASA Україна знову дістане можливість використовувати ужгородський аеропорт для регулярних рейсів, але це стане тимчасовим заходом, поки не буде зведено аеропорт у Мукачеві.
Дивіться також фотогалерею за темою:
Літаки, вертольоти, дельтаплани: у Житомирі проходить масштабне авіашоу – ФОТО










