Північний ГЗК
Північний ГЗК metinvestholding.com

На Північному ГЗК запустили новий комплекс транспортування руди – один із наймасштабніших проєктів гірничодобувної галузі України

    Читайте по-русски
    Проєкт сприятливий для екології, переконують у компанії: за рахунок скорочення часу роботи самоскидів знижується техногенне навантаження на довкілля

    На Північному ГЗК компанії "Метінвест" ввели в дослідно-промислову експлуатацію другий пусковий комплекс циклічно-потокової технології (ЦПТ) – один із наймасштабніших проєктів гірничодобувної галузі за всю історію незалежності України.Про це повідомляє пресслужба "Метінвесту".

    Як зазначається, загалом у будівництво комплексу інвестовано близько 200 млн доларів.

    ЦПТ – це комплекс стрічкових конвеєрів, з'єднаних між собою станціям приводів для керування пристроями, які призначені для транспортування. Комплекс розташований у Первомайському кар'єрі – одному з найбільших в Україні, який має проєктну продуктивність 23 млн. тонн руди на рік.

    Дві лінії ЦПТ, рудна та скельна, розташовані паралельно одна до одної. Рудний тракт працює з 2016 р. Тоді ж було збудовано понад 80 основних та допоміжних об'єктів. Тепер запускається скельний тракт. Продуктивність кожної лінії – по 20 млн. тонн гірничої маси на рік, йдеться в повідомленні.

    З вибою руду і скельну породу автосамоскидами везуть до дробильних установок. Потім подрібнена гірська маса потрапляє на конвеєри, де за 16 хв. долає шлях у 2,3 км. Потім підняту на поверхню кар'єру руду та скелю розподіляють: залізничним транспортом руду довозять на дробильну фабрику, а скельну породу – у відвал.

    Таким чином, транспортувати руду та скельну породу з 300-метрової глибини на поверхню кар'єру будуть два тракти загальною продуктивністю 40 млн. тонн гірничої маси на рік, повідомляють у компанії.

    Юрій Риженков, гендиректор "Метінвесту", зазначає: "Цьогоріч ми завершили будівництво комплексів циклічно-потокової технології на двох гірничо-збагачувальних комбінатах – Північному та Інгулецькому. Інвестиції в обидва проекти склали близько 250 млн доларів. Це робить їх одними з наймасштабніших в історії Групи та гірничодобувної галузі України загалом. Введення в експлуатацію нових комплексів дозволить нам підвищити продуктивність та знизити витрати, що покращить позиції "Метінвесту" на світових ринках залізорудної продукції".

    Запуск ЦПТ допоможе видобувати залізну руду ефективніше та зробити дешевшим виробництво концентрату. Зокрема, відстань перевезення порожньої породи для автосамоскидів скорочується на 0,5 км. А кількість перевантажувальних пунктів гірської маси з кар'єру на поверхню зменшується вдвічі – частину вантажу перерозподілять на новий тракт ЦПТ.

    Проєкт сприятливий і для екології, переконують у компанії. За рахунок скорочення часу роботи самоскидів знижується техногенне навантаження на довкілля.

    "Впровадження нових технологій, які підвищують ефективність виробництва та знижують собівартість видобутку руди – це ключовий фактор конкурентоспроможності нашої продукції – концентрату та котунів. Введення в експлуатацію циклічно-потокової технології у Першотравневому кар'єрі дасть можливість у довгостроковій перспективі стабільно добувати руду у проектних показниках – 23 млн. тонн на рік. Завдяки новому комплексу ми покращуємо умови та підвищуємо рівень безпеки праці гірників. За рахунок застосування сучасних аспіраційних технологій та скорочення часу роботи двигунів кар'єрних самоскидів знижуємо навантаження на довкілля", – зазначає Андрій Скачков, гендиректор Північного ГЗК.

    Як нагадують у компанії, наприкінці літа 2021 р. новий тракт комплексу рудної циклічно-потокової технології вартістю близько 50 млн. доларів було запущено в роботу на Інгулецькому ГЗК.

    Довідка "Метінвесту": Північний ГЗК – одне з найбільших гірничодобувних підприємств Європи, спеціалізується на виробництві залізорудного концентрату із вмістом заліза 65,8% та котунів із вмістом заліза 63%. Комбінат виробляє понад 13 млн. тонн концентрату і близько 8 млн. тонн котунів на рік. До складу підприємства входять Первомайський та Анновський кар'єри, дві збагачувальні фабрики, два цехи з виробництва котунів та допоміжна інфраструктура.

    Попередній матеріал
    Бензин в Україні подешевшає більш ніж на гривню – Мінекономіки
    Наступний матеріал
    В Україні збільшили аліменти – на скільки зросли виплати
    Теги:
    Loading...