Політолог Олексій Кошель в інтерв'ю Radio NV висловив думку, що в Україні вже фактично розпочалася передвиборча кампанія, незважаючи на формальну відсутність її офіційного старту. За його словами, є декілька ознак, які свідчать про це: активно проводяться соціологічні опитування, набираються працівники для виборчих штабів, а також роздаються партійні агітки.
Кошель наголосив, що однією з основних ознак передвиборчої кампанії є використання масштабних технологій для залучення виборців. До таких технологій він відніс ініціативу "тисяча Зеленського" (виплати через Є-підтримку), яка охоплює всі верстви населення – від олігархів до найбідніших громадян, доплату вчителям, подану як додаткову суму до зарплат, а також виплату для 18-річних на купівлю книг.
Політолог висловив сумнів щодо доцільності стимулювання книговидавничого бізнесу, зазначивши, що за умов війни кількість книгарень в Україні зросла вдвічі, а наклади українських класиків літератури збільшилися в 10 разів, тому не бачить логіки в наданні додаткових фінансових стимулів для цієї сфери.
Також Кошель зауважив, що, хоча деякі політичні сили та влада вже активно ведуть передвиборчу кампанію, багато партій поки що не визначилися з кандидатами і стратегіями.
Читайте також: радники Трампа визнали, що мирна угода щодо України може затягнутися на кілька місяців.
Дивіться також:
Друзі, підписуйтеся на "5 канал" у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій. Також стежте за нами у мережі WhatsApp. Для англомовної аудиторії маємо WhatsApp англійською.