Логотипи 'Газпрому'

Танасюк: Демонтаж реклами "Газпрому" в центрі Києва – це невиконання домовленостей з УЄФА

Питання щодо розміщення рекламних банерів партнерів Ліги чемпіонів мала вирішувати Федерація футболу України − заздалегідь

В ефірі "Інформаційного дня" на "5 каналі" футбольний оглядач Андрій Танасюк прокоментував ситуацію з розміщенням реклами "Газпрому" в середмісті Києва.

Як відомо, газовий монополіст є спонсором УЄФА, тож реклама з'явилася в столиці невипадково.

"Тут ми маємо таку серйозну похибку Федерації футболу України, яка мала би цей момент передбачити та узгодити з керівництвом УЄФА, спонсором якої є корпорація "Газпром". Я думаю, що якісь компромісні рішення були би вжиті. На жаль, вони цього не зробили. Через те маємо рекламу "Газпрому" в центрі Києва", − зазначив Танасюк.

Він також додав: "Київська влада може заборонити таку рекламу, але це буде означати невиконання домовленостей з УЄФА, і це дуже поганий репутаційний момент. Тобто, такі питання потрібно було узгоджувати заздалегідь".

Як інформував 5.UA, в оформленні фан-зон до фіналу Ліги чемпіонів у Києві була використана реклама російського "Газпрому" в якості партнера Ліги чемпіонів. Згодом стало відомо, що УЄФА погодився з позицією КМДА про неможливість використання логотипів "Газпрому" навіть як інформації про спонсорів турніру.

Попередній матеріал
"Живий щит" й атаки по цивільних: як окупаційні війська змінили тактику ведення бою
Наступний матеріал
Був на шляху колони російської техніки: на Дніпропетровщині перепоховали загиблого бійця