Коронавірус
Коронавірус Depositphotos

Комітет Ради підтримав закон щодо соцреклами про боротьбу з COVID-19

    Читайте по-русски
    Державні ЗМІ хочуть зобов'язати розміщувати додаткову соцрекламу про боротьбу з коронавірусом

    В Україні планують збільшити обсяг безкоштовної соціальної реклами, спрямованої на запобігання виникненню й поширенню COVID-19, повідомляється на сайті парламенту.

    Зазначається, що комітет Верховної Ради з питань здоров'я нації підтримав відповідний проєкт закону №5226. 

    "Підтримати проєкт закону №5226 і запропонувати комітету з питань гуманітарної та інформаційної політики, визначеному головним із підготовки цього законопроєкту, рекомендувати ВР прийняти його за основу та в цілому", – йдеться в рішенні комітету.

    Відповідно до закону, на період дії карантину засоби масової інформації – розповсюджувачі реклами, діяльність яких повністю або частково фінансується з державного або місцевих бюджетів, зобов'язані додатково розміщувати соцрекламу про боротьбу з коронавірусом в Україні в обсязі не менш ніж 5% ефірного часу й друкованої площі, відведених для реклами.

    Нагадаємо, за минулу добу коронавірус в Україні виявили у 17 569 осіб, зафіксовано 421 летальний випадок, 9602 пацієнти одужали.

    Попередній матеріал
    Росія готує провокації проти України як привід для вторгнення на Донбас – розвідка
    Наступний матеріал
    Голова Верховного Суду вказала в декларації більш як 1 млн украдених гривень
    Loading...

    Перехід на літній час та обмеження роботи колекторів: як та за що голосувала Рада перед карантином

    Рада призупиняє засідання на період локдауну в Києві

    Як журналістів уже рік через карантин не пускають до кулуарів Верховної Ради – сюжет

    Усе йде до того, що уряду доведеться оголошувати повний локдаун – віцеспікерка Ради

    У січні ВР майже не працюватиме через локдаун

    Разумков повідомив, чи працюватиме Рада під час зимового локдауну