спецпроєкт до Дня Незалежності
спецпроєкт до Дня Незалежності 5 канал

Як розвивався маркетинг та комунікації за період незалежності – спецпроект mmr.ua

    Читайте по-русски
    Спецпроєкт вийшов напередодні Дня Незалежності України і складається з трьох частин

    Топове українське медіа про маркетинг та комунікації mmr.ua спільно з експертами зробили ретроспективу рекламно-комунікаційного ринку за 30 років.

    Спецпроєкт вийшов напередодні Дня Незалежності України і складається з трьох частин.

    В першому випуску, експерти галузі, серед яких Олена Дерев’янко, співзасновниця та партнер агенції PR Service, віце-президент PR-Ліги, Анна Захараш, директор із корпоративних зв’язків Київстар, Анна Руденко, маркетинг-директор AB InBev Efes та інші аналізували чи зробила Україна квантовий стрибок у розвитку маркетингу, креативу та комунікацій. Не всі експерти однаково солідарні в тому, що українські галузі вдалося досягти багато чого. Говорячи про маркетинг потрібно в першу чергу дивитися на стан бізнесу, якому в більшості своїй немає чим похвалитися.

    У другій частині спецпроекту експерти MMR назвали знакові, на їх погляд, події, які мали вплив на розвиток маркетингу та комунікацій. Серед перерахованих кампанії європейського масштабу: ЄВРО-2021 та Євробачення 2017, кампанії, спрямовані на ідентифікацію України - Ukraine NOW, називали корпоративні проєкти в тому числі. В перелік визначних подій потрапила і виборча кампанія Володимира Зеленського, при цьому промо дебатів на стадіоні виділили як окремий комунікаційний проєкт.

    У третій частині відібрано 6 визначних рекламних роликів, фрази з яких стали мемами свого часу, у візуальних образах знайшли відображення соціальні процеси, а деякі кампанії навіть сформували тренди в комунікаціях на найближчі роки.

    За версією MMR такими роботами стали:

    • Кампанія для Київстар за участі Влади Литовченко та Жерара Депардьє, 2004 рік,
    • "А я на морі" для ДЖИНС, 2005 рік,
    • Жіноче задоволення від "Бонжур-десерт", 2006 рік,
    • "Ice, Ice Baby" від "Славутич ICE", 2007 рік,
    • Патріотична кампанія "Пам'ятаємо. Пишаємося. Переможемо" від TABASCO, 2015 рік,
    • Продакт-плейсмент АТБ у кліпі MOZGI, 2018 рік.

    Реклама та креатив завжди були дзеркалом соціально важливих подій, політичних історій – це ще раз підтверджує спецпроєкт MMR. На щастя, в останні декілька років вдало реалізовуються комплексні кампанії, спрямовані на ідентифікацію України як нації. Соціальні цінності бізнес інтегрує у власні маркетингові та комунікаційні стратегії. Балом починає правити сенс, а не просто візуальна картинка і невигадлива мелодія.

    Попередній матеріал
    Байден має намір завершити евакуацію цивільних з Афганістану до 31 серпня
    Наступний матеріал
    Чорногорія змінила правила в'їзду: подробиці
    Теги:
    Loading...