Медичні закупівлі
Медичні закупівлі Depositphotos

Як ефективно просувати медичні сайти: ключові особливості та актуальні SEO-стратегії

    Читайте по-русски
    Не варто припускатися зайвих помилок і витрачати час на тестування стратегій

    Грамотно розроблений вебсайт із медичними послугами викликає більшу довіру у клієнтів, які бажають записатися на прийом. Просування мед клініки онлайн є важливим завданням, з яким може не впоратися людина без досвіду й необхідних навичок.

    Чому варто звернутися до фахівців за просуванням сайту з медпослугами

    Медична інформація є специфічною й вимагає високого рівня достовірності та якості. Потенційні пацієнти більш схильні звертатися до клінік або лікарів, які мають авторитетну й добре представлену інформацію онлайн.

    Просування медичних послуг допомагає знайти вашу клініку або лікаря тим, хто шукає конкретні послуги або лікування в певному районі.

    Ключові особливості SEO просування сайтів у Google

    Просування медичних сайтів у пошуковій системі Google вимагає комплексного підходу, оскільки ця ніша має свої особливості й обмеження, пов'язані з правилами Google для медичної тематики.

    Щоб домогтися бажаних результатів, необхідно враховувати такі ключові аспекти:

    1. E-E-A-T (Experience, Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness). Для сайтів, пов'язаних із медициною та здоров'ям, важливо демонструвати експертність і достовірність контенту.
    2. Контент і правила YMYL (Your Money, Your Life). Google класифікує медичні сайти як сайти категорії YMYL (Ваші гроші, ваше життя). Це означає, що вони можуть істотно впливати на здоров'я, добробут і безпеку користувачів. У зв'язку з цим пошукові системи суворіше оцінюють такі ресурси.
    3. Унікальний і корисний контент. Медичні сайти повинні надавати не тільки загальну інформацію, а й унікальний контент, який буде корисний для пацієнтів: статті та блоги, відеоконтент, відповіді на часті запитання тощо.
    4. Локальне SEO медичних клінік. Більшість користувачів шукають медичні послуги в конкретних регіонах, тому необхідно зареєструвати клініку або медичний центр у Google My Business

    Технічна SEO-оптимізація

    Медичні сайти повинні завантажуватися швидко та мати зрозумілий і доступний інтерфейс з усією необхідною інформацією, щоб користувачі могли без затримок отримувати потрібну інформацію.

    SEO аналіз сайту дає змогу забезпечити:

    • логічну структуру з окремими сторінками за послугами;
    • зручну навігацію та чітку організацію інформації;
    • безпеку даних користувачів;
    • поліпшення контенту з ключовими запитами, метатегами, описами послуг, фотографіями або відеоматеріалами.

    Контекстна реклама медичних послуг (Google Ads)

    Крім SEO, ефективним інструментом є також контекстна реклама. Вона передбачає кампанії, налаштовані за релевантними запитами, які допоможуть швидко залучити трафік. Додатково для підвищення конверсії може використовуватися ремаркетинг – повторна реклама для користувачів.

    Додаткові ресурси для реалізації успішного просування

    Важливо використовувати інструменти, як-от Google Analytics і Search Console. Вони допомагають відстежувати трафік, поведінку користувачів і коригувати стратегію просування. Крім цього, варто також відстежувати сайти конкурентів, щоб розуміти, які стратегії працюють у медичній ніші.

    Щоб не припускатися помилок і не витрачати час на тестування стратегій, варто замовити SEO просування медичного сайту в Ланет CLICK. Досвідчені SEO-фахівці використають усі необхідні навички з урахуванням наявного досвіду для побудови ефективної стратегії й залучення більшої кількості пацієнтів, поліпшення репутації та зростання доходів клініки.

    З питань вартості послуг звертайтеся за номером +38 (044) 334-85-55 або пишіть нам: [email protected]! Ми на зв'язку!

    Попередній матеріал
    "Айфони" 15 та 16 покоління: основні відмінності
    Наступний матеріал
    На VIII Українському жіночому конгресі обговорять питання демографії та змоделюють майбутнє
    Теги:
    Loading...