Компанія WOG разом з партнерами Машею Єфросиніною, БФ "Твоя Опора" та Dobro.ua придбали та передали медичне обладнання Національному інституту серцево-судинної хірургії імені М. М. Амосова та Інституту педіатрії, акушерства та гінекології (ІПАГ) загальною вартістю 3 млн грн. Кошти зібрали в рамках акції"Дорога добра".
Для інституту імені Амосова придбано два операційних столи, загальна вартість яких становить 2 085 804 грн., три двухшприцевих насоси (222 600 грн.) та 15 флаконів Кустодіолу (65 400 грн.).
У цьому медзакладі щороку обстежують 10-12 тисяч маленьких пацієнтів з усіх куточків України. За результатами обстеження майже 700 малюків оперують. Нове обладнання та витратні матеріали вже використовуються і допомагають рятувати дитячі серця.

Щорічно в Україні народжується близько 3 000 дітей з вродженими вадами серця. При цьому 30% малюків виписуються з пологового будинку без підозри на діагноз. Інститут імені Амосова – саме те місце, де дітки з вродженими вадами серця мають шанс на порятунок. Як зазначили в закладі, 95% малюків з даною проблематикою можна врятувати, якщо своєчасно прооперувати, часто – в перші дні життя. Тобто, фактично у кожної дитини є шанс на повноцінне здорове життя.
ІПАГ отримав сучасний кювез вартістю 627 096 грн. Клінічні відділення медзакладу приймають на лікування найважчих пацієнтів з усіх областей України. В першу чергу тих, яким не можуть надати допомогу за місцем проживання. Тому в ІПАГ з великою надією на одужання приїжджають майбутні мами і хворі діти.
Як нагадує джерело, благодійна акція "Дорога Добра" – соціальна ініціатива компанії WOG за напрямом допомоги в лікуванні дітей. Спеціально під акцію мережа АЗК випускає лімітовану серію благодійних стаканчиків з особливим принтом, які продаються по всій Україні. Різниця між вартістю напою в добродійному і звичайному стаканчику становить 3 грн., які кожен бажаючий може доплатити за спеціальний фіолетовий стаканчик. Ці кошти перераховуються на благодійність. Так, цього року клієнти компанії купили 1 млн напоїв у благодійних стаканчиках, що дозволило зібрати 3 млн грн. на придбання медичного обладнання.

"Одне із завдань великого бізнесу-бути партнером держави і суспільства, консолідуючи ресурси суспільства, споживачів, бізнесу в суспільно вагомих питаннях. Ми робимо фокус на важливому: здорові діти-це фундамент майбутнього країни. Разом з тим, допомога дітям на професійному рівні не тільки дає щастя сім'ям, а й допомагає з державної точки зору – врятовані немовлята живуть повноцінним життям, навчаються і в майбутньому працюють, сприяючи розвитку країни, часто стають драйверами суспільства", – говорить директор з маркетингу WOG Геннадій Карлінський.
За його словами, зараз кава на WOG стала не стільки напоєм, як вже ритуалом.
"У звичайний ритуал випити кави на АЗК ми додаємо важливі смисли. Люди беруть напої в стаканчиках з єдинорогом і отримують зовсім інші внутрішні почуття і емоції, щось на кшталт "я став часткою великої доброї справи". Це допомагає залучати широку аудиторію благодійників та формувати культуру благодійності – особливо серед молоді. І вже зараз наша молодь розуміє, що робити добро – легко, для цього не потрібні мільйони, головне – мати бажання бути причетним до добрих справ", - зазначив Геннадій Карлінський.
За 15 років існування проекту компанії WOG вдалося зібрати понад 23 млн грн. За ці кошти закуплено та відремонтовано медичне обладнання для лікарень у Києві та в областях.
Довідка: Мережа автозаправних комплексів WOG налічує близько 400 об'єктів у всіх областях України. WOG є однією з найбільших українських монобрендових мереж АЗС на вітчизняному ринку нафтопродуктів. Всі нафтопродукти в мережі WOG – виключно імпортного виробництва і відповідають стандарту ЄВРО-5. Поставки здійснюються з найсучасніших нафтопереробних заводів Румунії, Ізраїлю, Греції, Литви, Польщі, Білорусі та інших країн. Компанія активно розвиває супутні сервіси та послуги, зокрема, мережу WOG CAFE і WOG MARKET. Власники мережі WOG – Степан Івахів, Сергій Лагур, Софія Єремєєва та Роман Єремєєв.