Коронавірус вплинув не лише на повсякденне життя людей, а й на роботу багатьох ринків. Серед них – індустрія онлайн-торгівлі та поштово-логістичні послуги. Карантин спровокував активне зростання інтернет-продажів і значно збільшив обсяг поштових відправлень. За період пандемії кількість посилок з інтернет-покупками в усіх країнах зросла більш ніж на 60%, у тому числі й в Україні.
Враховуючи потреби споживачів, а також підвищені норми безпеки, глобальна група компаній Meest розширила мережу власних поштоматів, а також запровадила унікальний для України сервіс. Тепер українці можуть не тільки отримувати, а й відправляти посилки безконтактно – лише за допомогою мобільного додатка та поштомата. Без черг, додаткових контактів зі співробітниками поштово-логістичних компаній, у будь-який зручний час за лічені хвилини. Зараз в Україні ця послуга доступна тільки через мережу поштоматів Meest.
Щоб надіслати відправлення безконтактно, потрібно створити його онлайн, заповнивши необхідні параметри в мобільному додатку. Після цього вибрати поштомат, вкласти до нього посилку та виконати ще кілька простих кроків, які запропонує система. Сплатити послуги з доставки через додаток зможуть і отримувач, і, за бажанням, відправник.

Отримання посилок через поштомат також здійснюється з використанням додатку. Для цього потрібно вибрати в його меню посилку, яку необхідно забрати, і оплатити її там же або в найближчому терміналі самообслуговування за номером відправлення. Потім просканувати QR-код, щоб відкрити скриньку поштомату й отримати відправлення.
Для зручності користувачів більшість безконтактних поштоматів працюють цілодобово, решта – до 22:00-23:00. Поштомати розташовані в популярних торгових та розважальних мережах, на заправках, в аптеках. Серед них "Епіцентр", "Екомаркет", "КОЛО", "Спортлайф", "Копійка, "Скарбниця", "ОККО", "Подорожник" та інші.
Ростислав Кісіль, президент глобальної групи компаній Meest:
"Швидко, безпечно, вигідно і без додаткових контактів – саме таким має бути сучасний поштовий сервіс, і не тільки в період пандемії. Я вважаю, що у 2020 році відправлення посилок, як і отримання, не має займати в людини більше, ніж п’ять хвилин. До того ж безконтактні сервіси стають у світі дедалі популярнішими. А впровадження новітніх ІТ-технологій та оптимізація процедур оформлення й оплати відправлень цілком дозволяють нам вкластися в цей термін"

* Meest – глобальна група компаній, яка з 1989 року надає поштово-логістичні послуги в понад 20 країнах світу, серед яких Україна, США, Канада, Німеччина, Велика Британія, Франція, Італія, Іспанія, Греція, Португалія, Чехія, Польща, Угорщина, Румунія, Словаччина, Китай, Казахстан, Грузія, Узбекистан, Вірменія, Азербайджан, Ізраїль та інші. Основні напрями діяльності компанії – міжнародні поштово-логістичні та фінансові послуги для компаній і фізичних осіб.