http://retus.com.ua

Рязанцев: На сьогодні рухомий склад всієї залізниці, локомотиви і вагони, зношені на понад 90%

Pа даними президента ОП "Укрметалургпром", при розподілі вагонів присутній вкрай непрозорий підхід

Сума, яку чиновники "Укрзалізниці" заробляють на корупційній схемі розподілу вагонів, може сягати близько 1 млрд грн на рік. Про це йдеться в сюжеті одного з українських ЗМІ, передає "24 канал".

За даними журналістів, УЗ не забезпечує достатньої кількості вантажних вагонів, через що українські підприємства зривають поставки своєї продукції за кордон. Водночас, при розподілі вагонів присутній непрозорий підхід. Так, за свідченнями президента Об'єднання підприємств "Укрметалургпром" Олександра Каленкова, деякі підприємства отримують від "Укрзалізниці" тільки 10-20% необхідної кількості вагонів, а інші забезпечені на 90-100%.

"Якщо ми бачимо, що йде забезпечення 90-100% відсотків, то це велика ймовірність того, що люди просто заплатили за вагон. Суми називаються різні, від 1 до 10 тис. грн за один вагон за подачу. Це якщо підсумувати по року, то це понад 1 млрд грн, які чиновники УЗ ділять між собою", – зазначив він.

Крім того, як з'ясували журналісти, навіть ті вагони, що надходять на підприємства – у значній мірі знаходяться у незадовільному стані. "На сьогоднішній день рухомий склад всієї залізниці – і локомотиви, і вагони – зношені на понад 90%. Якщо говорити відверто, на протязі найближчих 1-2 років більшість рухомого складу буде непридатна до використання", – зазначив директор з економіки та фінансів УЗ Андрій Рязанцев.

За словами журналістів, нестача вагонів може привести і до скорочення металургійного виробництва, що, своєю чергою, зменшить надходження податків до бюджету і збільшить безробіття.

Попередній матеріал
Князєв: Поліція розслідує пограбування нацгвардійців під Радою
Наступний матеріал
Гройсман сказав, скільки субсидій вже перепризначено
Теги: