фото Цензор.НЕТ

Підприємствам ГМК не потрібні одномоментні подачки від керівництва УЗ – Каленков

    В "Укрметалургпромі" підкреслили, що не просять привілейованого ставлення до себе, а чекають лише на виключення людського фактора з процесу розподілу піввагонів

    На ОП "Укрметалургпром" підвели підсумки із забезпечення парком піввагонів "Укрзалізниці" підприємств гірничо-металургійного комплексу станом на вересень 2017 року. Про результати заявив президент об'єднання підприємств Олександр Каленков на сайті компанії.

    "Середнє забезпечення підприємств ГМК склало 26% від їх загального навантаження в піввагонах (в серпні – 21%), тобто в цілому динаміка позитивна. Не стану перебільшувати свою роль, але все хочу відзначити, що з моменту відновлення нашої пильної уваги до проблеми забезпечення підприємств ГМК піввагонами УЗ / ЦТЛ ситуація трохи покращилася", – зазначив Каленков.

    Президент компанії зробив висновок, що при наявності управлінської волі з боку керівництва "Укрзалізниці" ситуацію можна змінювати в кращу сторону, але в жовтні ситуація знову почала змінюватися на гірше.

    "Пояснення цієї тенденції ми поки не знайшли. Дуже сподіваюся, що це тимчасовий пропуск через об'єктивні причини. Наша принципова позиція полягає в тому, що підприємствам ГМК не потрібні одномоментні подачки від керівництва УЗ в залежності від кон'юнктури поточних відносин між металургами, гірниками і залізничної монополією. Нам не потрібні подарунки та аванси", – наголосив управлінець.

    В "Укрметалургпромі" підкреслили, що не просять привілейованого ставлення до себе, а чекають лише на виключення людського фактора з процесу розподілу піввагонів, щоб всі вантажовідправники забезпечувалися пропорційно їх навантаженню на рівні ринкової частки ЦТЛ, яка на сьогоднішній день складає 35-40%.

    "Дуже сподіваємося, що Євген Павлович (Кравцов – в.о. голови правління ПАТ "Укрзалізниця) не передумав наводити порядок в управлінні парком вагонів УЗ, і вже найближчим часом ми почуємо про системні рішення, які забезпечать реально рівний доступ вантажовідправників України до парку піввагонів УЗ на рівні 30-40% від їх навантаження, а не казки про якісь вигадані автоматизовані системи розподілу вагонів, які по одному дзвінку керівника ЦТЛ кардинально змінюють "рішення" транспортної задачі на користь того чи іншого вантажовідправника ", – підкреслив Каленков.

    Наприкінці він додав: "І звичайно ж, два місяці – це більш ніж достатній період для новопризначеного керівника УЗ, щоб знайти спосіб забезпечити підприємства ГМК України на рівні не менше 35% їх навантаження".

    Попередній матеріал
    Комітет ВР просить прем'єр-міністра визнати роботу Держгеонадр незадовільною
    Наступний матеріал
    На Харківщині невідомі з гранатомета обстріляли позашляховик Toyota FJ Cruiser
    Теги: