30 вересня в Мадриді компанія Parimatch підписала партнерську угоду з La Liga і стала офіційним беттінг-партнером Примери в Україні на два роки.
Іспанська сторона надасть майданчики для розміщення бренду Parimatch на всіх заходах, організованих La Liga. Відповідно до місцевих законів, реклама Parimatch буде відображатися на 3D-килимах під час трансляції матчів, а маркетингові матеріали будуть використані на виїзних матчах "Реалу", "Барселони" і "Атлетіко".
В рамках партнерства Parimatch отримає доступ на використання логотипів, емблем, торговельних марок La Liga і права на фото 7 діючих гравців для створення маркетингових матеріалів. Також дві легенди La Liga братимуть участь в PR-акціях і телевізійних рекламних кампаніях Parimatch для трансляцій на території України. В майбутньому La Liga надасть квитки на матчі, які Parimatch використає в якості призів і заохочень своїх гравців.
"La Liga – одна з найпопулярніших футбольних в світі, там грають безліч зірок, і тому ця співпраця є для Parimatch стратегічною. Ми багато уваги приділяємо комунікації з уболівальниками, як і La Liga. В цьому наше партнерство просто ідеальне", – зазначив представник Parimatch Вадим Місюра.
Оскар Мейо, директор по бізнесу, маркетингу та міжнародного розвитку La Liga: "Міцні регіональні партнерські угоди – це ключ до побудови більш тісних зв'язків з нашими фанатами і розширенню глобальної присутності La Liga. Parimatch розділяє наші амбіції щодо створення розваг світового рівня і є ідеальним партнером для розвитку цього підходу".
Офіційна пресконференція про підписання угоди між LaLiga і Parimatch відбудеться 15 жовтня. Щоб взяти участь у пресконференції, представники ЗМІ можуть зв'язатися з організаторами поштою [email protected] і підтвердити участь.
Про Parimatch
У липні 2018 р. Parimatch став офіційним беттінговим партнером UFC в Європі, на Близькому Сході та в Африці, а також має низку угод про партнерство в футболі та в зростаючому секторі кіберспорту.
Компанія відома своїми інноваціями й підприємницьким духом, корпоративною культурою і прагненням виховувати нові таланти для розвитку бренду на міжнародному рівні. Два роки тому був створений Фонд Parimatch, метою якого є просування здорового способу життя через освіту та участь громадськості в спорті.
Про La Liga
La Liga – глобальна, інноваційна і соціально відповідальна організація, лідер у сфері дозвілля і розваг.
La Liga – це приватна спортивна асоціація, яка складається з 20 клубів La Liga Santander і 22 клубів La Liga SmartBank, відповідальних за організацію цих національних професійних футбольних змагань.
У сезоні 2018-2019 аудиторія La Liga склала понад 2,7 млрд людей по всьому світу.