26 жінок-лідерів розповіли, як їм вдається досягати видатних результатів у кар'єрі та бізнесі, зберігати ресурс та утримувати лідерство. Уперше конгрес проводили онлайн, до безкоштовної трансляції долучилися понад 10 000 учасників.
Виступали спікери у розкішному залі Fairmont Grand Hotel.
Відкрила SHE Congress віцепрем'єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Ольга Стефанишина. Вона поділилася особистим досвідом просування у кар'єрі, зазначивши, що для успіху потрібно бути проактивною та просувати ті цінності, в які віриш сама. Також вона наголосила, що проблему домашнього насильства потрібно вирішувати на державному рівні і розповіла про заходи протидії.
Cтарший менеджер з питань ЄС в офісі Huawei EU Берта Херреро розповіла, як компанія просуває рівні можливості у цифровому світі, та як важливо об'єднати зусилля у суспільстві, аби розвивати таланти жінок у сфері технологій.
Велике значення має оточення і наявність прикладу для наслідування у ньому. Huawei не шкодує коштів, які допомагають жінкам почути, що цифровий світ – це їхній світ. Вони можуть стати ким завгодно: двері у світ технологій відкритий для них.
Засновниця і керівний партнер TA Ventures Вікторія Тігіпко поділилася трендами та прогнозами участі жінок в IT та tech.
У міжнародній IT-сфері 17% жінок, в Україні – 25%. Серед засновників стартапів 15% жінок, а їхня кількість від загального числа партнерів топ-100 венчурних фондів світу становить 8%.
Також вона розповіла, що гендерна рівність приносить більший дохід: на 34% більше заробляють tech-компанії, де жінок більше, ніж у конкурентів.
"Сьогодні найкращий час бути жінкою. Жінки нарешті можуть обирати, з ким жити, працювати, що одягати, скільки дітей мати. А ще ми стали жити довше і краще", – переконана директорка Фонду Олени Пінчук Ольга Руднєва.

Жінки віком 18-64 роки витрачають на домашнє господарство на 18 годин менше на тиждень, ніж 100 років тому. Чоловіки цього ж віку витрачають на домашнє господарство на 13 годин на тиждень більше, ніж 100 років тому.
Директор Академії ДТЕК Валерія Заболотна поділилася невтішними реаліями сучасності:
- 16 млн дівчаток ніколи не підуть до школи в 21 столітті!
- Сьогодні жінки виконують 2/3 роботи у світі і виробляють 45% всього продовольства, але отримують 10% всієї зарплати і володіють тільки 1% нерухомості.
Також вона розповіла про підхід Life-Long Learning і цифровий аутизм, який характеризується зниженням емпатії.
Голова наглядової ради CONCORDBANK Олена Сусідка розповіла про власну еволюцію лідера на прикладі формування бізнес-екосистеми.
CONCORDBANK – база екосистеми. Це український банк з духом IT-стартапа, який не боїться впроваджувати нові технології. До екосистеми входять: CONCORDBANK offline банк, процесинговий центр PROCARD, білінгова система MASSPAY, IT-компанія MUSTPAY, інтернет-еквайринг CONCORDPAY, B2C / B2B цифровий банк NEOBANK і біржа благодійності "ДОБРОДІЙ".
"Добродій" – важлива частина екосистеми, в якій реалізується наша корпоративна соціальна відповідальність. У "Добродій" ми допомагаємо дітям з важкими захворюваннями, ветеранам, бійцям АТО і літнім людям", – каже вона.
Старший національний лідер "Mary Kay Україна", б'юті-експерт Олена Танасевич розповіла учасницям SHE Congress про жіночу силі у підприємництві, принципи командоутворення і мотивацію в компанії.

Три кити жіночої логіки у "Mary Kay Україна" – віра у геніальність інших, почуття значущості співробітника і визнання.
Система мотивації базується на трьох принципах:
- Навчити людей мріяти, ставити цілі і досягати їх.
- Розпакувати геніальність кожної людини.
- Навчити людей працювати у команді.
Розширення можливостей жінок у цифровому світі під час панельної дискусії обговорили засновниця Digital Transformation Corporation і співзасновник Digital Transformation Institute Надія Васильєва, засновниця платіжної платформи Fondy Валерія Вагоровська та виконавчий директор Європейської Бізнес Асоціації Анна Дерев'янко. Модератор – Аліна Севастюк, менеджер зі зв'язків із громадськістю "Huawei Україна".
Валерія Вагоровська: "Можна провести паралель між діджитал та океаном: океан – це сила, непідвладна людині і може бути руйнівною. З Digital те саме: з одного боку, це океан можливостей, але з іншого – він може зруйнувати особистість. Digital вбиває комунікацію в команді. Люди люблять відчувати свою причетність, і щоб її підтримувати, ми ведемо внутрішні подкасти. Таким чином, співробітники завжди в курсі того, що відбувається в команді".
Операційний директор інвестиційної компанії Quarter Partners Андрія Іванова Олександра Фурсенко відповіла на питання, яке хвилює кожну сучасну жінку: що важливіше для перемоги – сила чи гармонія. Вона поділилася важливістю пошуку власного джерела гармонії і розповіла про власне – танці. З її виступу учасниці дізналися, як залишатися в ресурсі і не зламатися за постійної напруги.
Про наукову дієтологію, біохакінг та харчування для гормональної молодості і активного довголіття розповіла практикуючий лікар-дієтолог, засновник Академії довголіття Dr.Skytalinska Оксана Скиталінська.
"Аби щось змінити, потрібно це виміряти", – упевнена Оксана. Учасницям SHE Congress вона розповіла, які аналізи допоможуть визначити швидкість старіння, як харчуватися відповідно до циркадних ритмів та які прості дії допоможуть залишатися здоровою і красивою.

Косметолог, засновник бренда косметики "Чиста врода" Ольга Титова розвіяла три найпопулярніших страхи, пов'язані з жіночою красою: "я не відповідаю запитам?", "я старію" і "сонце – мій ворог", та поділилася Ageless-стратегією.
Аnti-age експерт, практикуючий лікар, співзасновниця Американського інституту довголіття Наталія Чекальська розповіла про Anti-age як спосіб життя успішного бізнес-лідера:
"За правильного управління віком можна впоратися зі стресом, поліпшити мотивацію, ставити правильні цілі і їх досягати, позбутися прокрастинації та побороти депресію"
З її виступу учасниці дізналися про цілі і поради Аnti-age медицини.
Організатори, бізнес/медіа бюро еkonomika+ та дайджест сучасної ділової жінки Womo дякують партнерам заходу: генеральному партнеру She Congress – Mary Kay, інноваційному партнеру – "Huawei Україна", продуктовому партнеру – Coca Cola, а також брендам "Активіа", SHABO, Henkel, Carlsberg Ukraine, BEEHIVE, CONCORDBANK, MoneyVeo і медіапартнерам: "5 канал", ТРК "Україна", "Україна 24", "Апостроф".