Гендиректор найбільшого в Україні металургійного комбінату "АрселорМіттал Кривий Ріг", який входить у транснаціональну групу Arcelor Mittal, розкритикував роботу ПАТ "Укрзалізниця" з надання вантажних вагонів і оголосив про пошук нової логістичної компанії для перевезення вантажів метпідприємства, передає UA.Prom.
"Цього місяця ми відчували великі труднощі з логістикою. Металопродукція доставлялася у чорноморські морпорти невчасно. Залізорудну сировину, призначену для споживачів в Чехії і Румунії, доставляли також невчасно. Це дуже великі виклики", - заявив Парамжіт Калон на зустрічі з постачальниками.
За його словами, зважаючи на це, меткомбінат почав пошук нових логістичних компаній-партнерів.
"Яку логістичну компанію ми шукаємо? Можливо, це буде компанія зі своїм парком вагонів у 3-3,5 тис. одиниці та своїми локомотивами. Або, перш за все, зі своїми вагонами, оскільки локомотиви доведеться брати в "Укрзалізниці". Нас влаштують обидва варіанти", - зазначив Калон.
За словами гендиректора комбінату, нині компанія сплачує "Укрзалізниці" $18/т за перевезення металопродукції у чорноморські порти і $2/т за перевезення залізорудної сировини у країни Східної Європи.
"Разом наш новий партнер може заробити $200 млн. Це великий куш, велика гра", - відзначив голова метпідприємства.
За його словами, щорічний обсяг відвантажень ЗРС (залізорудної сировини) з АМКР на адресу східноєвропейських споживачів становить 2,5-3 млн.тонн, обсяг металопродукції у морпорти - 5 млн.тонн.
Крім того, Калон нагадав, що "АрселорМіттал Кривий Ріг" керує стивідором "Нікмет-Термінал" у Миколаєві потужністю 2,5 млн. тонн вантажів на рік.
"Ми намагаємося розширитися. Ми сподіваємося, якщо буде можливість, зокрема, купувати портові потужності, то ми збільшимо перевалку до 4 млн. тонн", - додав гендиректор.