фото Цензор.НЕТ

Каленков: Займатися наведенням ладу в сфері розподілу вагонів керівництво УЗ поки не збирається

    За підсумками 23 днів жовтня, результат забезпечення підприємств ГМК вагонами ЦТЛ залишився без змін і становить все ті ж 26%, – повідомив голова "Укрметалургпрому"

    Дискримінація підприємств гірничо-металургійного комплексу України при розподілі піввагонів "Укрзалізниці" зберігається за підсумками двох декад жовтня 2017 року. Про це повідомив директор об'єднання підприємств "Укрметалургпром" Олександр Каленков, передає "UAprom.info".

    "Продовжую оперативно інформувати громадськість про ситуацію щодо забезпечення підприємств ГМК вагонами ЦТЛ. За підсумками 23 днів жовтня результат без змін і становить все ті ж 26%, але при цьому розбіг між окремими підприємствами в забезпеченні від 4% до 76%", – цитує його слова видання.

    Як він наголосив, підприємства не припиняють спрямовувати звернення до керівництва УЗ, яке у відповідь випускає "якісь незрозумілі відписки і прес-релізи", з яких можна зрозуміти, що "займатися принциповим наведенням ладу в сфері розподілу вагонів нинішнє тимчасове керівництво на чолі з Євгеном Кравцовим поки не збирається, а вагони як і раніше йдуть на "потрібні" маршрути. Підприємства, які принципово не користуються послугами посередників – в кінці списку".

    "Чому все також не прийнято управлінське рішення забезпечувати всіх вантажовідправників рівномірно? Відповідь однозначна – комусь так вигідно! Від цієї проблеми і колишні керівники усувалися з незрозумілих причин, не помічаючи очевидних зловживань, і поточний тимчасовий менеджмент зайнятий вирішенням більш пріоритетних для себе завдань. Для них набагато важливіше закрити діри в бюджеті від неефективності своєї роботи шляхом чергового підвищення тарифів і заробити галочку, адже показувати в кінці року збитки, ставлячи під сумнів свою компетентність, нікому не хочеться", – вважає глава "Укрметалургпрому".

    Водночас він задається питанням, чому УЗ не намагається підвищити свою рентабельність, нарощуючи обсяги вантажообігу: "На залізниці цим просто ніхто не займається, але ж набагато ефективніше забезпечувати всіх вантажовідправників на рівні ринкової частки ЦТЛ (яка досягає 35-40%), ніж спеціально притримувати вагони певним фірмам з метою матеріальної подяки, тим самим значно збільшуючи оборотність піввагонів, яка з 2013 року зросла з 6,9 діб до 9,1 діб в першій половині 2017 року".

    Від таких "недоробок", на думку підприємця, першочергово зазнають збитків підприємства ГМК, не виконуючи плани відвантаження та недовантажуючи продукцію на адресу зарубіжних покупців, сама УЗ – втрачає доходи, держава – недоотримує валютну виручку.

    "Ми змушені були звернутися до прем'єр-міністра України (Володимира Гройсмана), і я дуже сподіваюся, що вже найближчим часом дискримінація підприємств ГМК буде усунена і забезпечення всіх без винятку вантажовідправників піввагонами ЦТЛ буде на рівні не менше 35% від їх загального навантаження. Закликаємо всіх інших вантажовідправників долучатися до нашої ініціативи, по-іншому ми не зможемо змусити УЗ навести порядок у розподілі піввагонів", – резюмував Каленков.

    Попередній матеріал
    Штайнмаєр: Донбас - один з головних каменів спотикання між ФРН та Росією
    Наступний матеріал
    Відредагували гени: вчені вивели поросят з мінімальною кількістю сала
    Теги: