Осінній період знижок у магазинах є чудовим способом оновити гардероб, електроніку чи побутову техніку. Більшість знижок досягає 95%, але у випадку з магазином "Фокстрот" максимально допустиме зниження ціни становить 70%. Спочатку свято знижок було актуальним лише для Америки, але згодом Чорна п'ятниця поширилася на весь світ.
Розпродаж стосується практично всіх магазинів. Для деяких точок продажів – це чудова можливість отримати нових клієнтів, а у випадку з магазином "Фокстрот" Чорна п'ятниця – це спосіб продати складські запаси і підвищити лояльність покупців. Але акція поширюється на весь товар, навіть на новинки.
Категорії товарів
Пропозицій достатньо, щоб оцінити кожен пропонований елемент і зробити вибір. Основні категорії представлені таким чином:
- Смартфони. Флагмани, середні та бюджетні моделі. Категорія також доповнюється аксесуарами, включаючи чохли, навушники, карти пам'яті та багато іншого;
- ТВ. Телевізори, аудіотехніка та аксесуари, куди входять ігрові приставки, зарядні пристрої, системи кріплення на стіну і т.д.;
- Техніка для кухні. Вбудована техніка, аксесуари, обладнання для приготування кави та приготування їжі;
- Техніка для дому. Побутова хімія, кліматичні установки, краса та здоров'я, прибирання, прання та сушіння.
По кожній товарній позиції є детальні характеристики, опис та фотографії для наочної оцінки. Додаткову інформацію щодо кожного з товарів можна уточнити у менеджерів служби підтримки. Особливості оплати та доставки залишаються незмінними та акція ніяк на них не впливає.
Переваги онлайн-шопінгу
На сайті ніколи не буває черг, якщо порівнювати із звичайним магазином чи торговим центром, а кількість пропонованого товару в рази більша. Замовлення приймаються у будь-який час дня та ночі. У нічний час можна залишити замовлення, а його обробка відбудеться вранці. Менеджери моментально одержують повідомлення про нові замовлення.
Інтернет-магазин "Фокстрот" пропонує гнучкі умови співпраці. Якщо після доставки товар не підійшов, його можна повернути і отримати гроші назад. Рекомендується заздалегідь складати аркуш бажань, проаналізувавши велику кількість продукції. Це дозволить заощадити час, адже за фактом здійснення замовлення покупець знатиме, що він хоче і що йому потрібно у відповідних категоріях.