Напіввагони УЗ
Напіввагони УЗ http://retus.com.ua

Автоматична індексація тарифів на вантажоперевезення – стимул чи загроза для економіки

    Пункт про автоматичну тарифну індексацію був включений до проекту фінплану на 2019 рік, а зараз очікує розгляду Кабміну

    "Укрзалізниця" запропонувала автоматичну індексацію тарифів на вантажоперевезення. А це передбачить надприбуток для монополіста та багатомільярдні збитки для промисловості й АПК, – такої думки притримується у статті Ігорь Воронцов на сайті Мінпром, передає УНІАН.

    УЗ знайшла "простий і легкий шлях збільшення доходів – регулярне підвищення розцінок на свої послуги", пише Воронцов. І додає, що монопольний статус дозволяє "Укрзалізниці" нав'язувати вантажовідправникам навіть найбільш невигідні для них умови за принципом "а куди ви подінетеся з підводного човна".

    "В першу чергу це стосується металургійних підприємств. Якщо зернотрейдери намагаються частково перейти на автоперевезення (руйнуючи автодороги наднормативними перевантаженнями), то возити залізну руду з Кривого Рогу до Маріуполя на автомобілях – однозначно не варіант. Ось чому, знову-таки за відсутності НКРТ, діалог між бізнесом і "Укрзалізницею" з тарифного питання зараз зводиться до жорсткого диктату з боку держмонополії", – мовиться у матеріалі.

    Також зазначається, що "незважаючи на протести окремих профільних бізнес-асоціацій, а також Європейської бізнес-асоціації та представництва Американської торгової палати в Україні", пункт про автоматичну тарифну індексацію був включений до проекту фінплану "Укрзалізниці" на 2019 рік, а зараз очікує розгляду Кабінетом Міністрів.

    Попередній матеріал
    В Україну намагалися провезти 25 тонн цитрусових заражених карантинним організмом
    Наступний матеріал
    Через автоматичну індексацію тарифу на вантажоперевезення промисловці можуть знизити обсяги виробництва
    Теги: