Зорепад
відкриті джерела

Зореопад Леоніди: коли українці зможуть побачити дивовижний метеоритний дощ

Піку метеоритний дощ досягне у ніч на 18 листопада

Протягом 14-21 листопада можна буде спостерігати один з найяскравіших зорепадів – Леоніди. Метеорний дощ досягне пікових значень орієнтовно 16-17 листопада. Про це повідомляє "Укрінформ" з посиланням на The Telegraph.

"Увечері (17 листопада ) метеоритний дощ Леоніди досягне свого піку, і краща активність очікується у години до світанку 18 листопада", - зазначається у повідомленні.

Як стало відомо, цей зорепад вважають найшвидшим. Частинки пилу з комети 55Р/Temple-Tuttle потрапляють в атмосферу Землі зі швидкістю 159 тис. миль/год.

Щороку саме у середині листопада за ним можуть спостерігати на Землі. Тоді планета проходить крізь потік пилових частинок, що летять по орбіті. Назву зорепад "Леоніди" отримав тому, що його радіант - точка на небі, з якої на спостерігача "падають" метеори. Ця точка знаходиться в сузір'ї Лева.

Також додамо, що до кінця року можна буде спостерігати три метеорних дощі: метеорний потік Оріоніди (пік 2-7 листопада), метеорний потік Леоніди (пік 14-21 листопада) і метеорний потік Гемініди (пік 4-17 грудня).

Дивіться також фотогалерею за темою:

"Відслужив" на Донбасі, ще й ЗС РФ згодився": InformNapalm виявили "унікального" бойовика
На вихідних у Києві обмежать рух транспорту на кількох мостах