nasa.gov

Вчені виявили у Землі мініатюрний компаньйон-квазісупутник

Виявлений квазіспутнік – це астероїд діаметром до 100 м. Він буде квазіспутніком Землі протягом найближчих кількасот років

Астрономи виявили новий природний квазісупутник Землі. Він є астероїдом, що отримав назву 2016 HO3. Про це йдеться у повідомленні на сайті NASA.

Розміри й маса астероїда точно не відомі. Імовірно, його діаметр становить 40-100 м. Мінімальна дистанція між 2016 HO3 і Землею дорівнює 38 відстаням між планетою і Місяцем, а максимальна – 100.

Астероїд буде квазісупутником Землі протягом найближчих кількасот років. Вперше 2016 HO3 був зафіксований 27 квітня 2016 року за допомогою гавайського автоматичного телескопа Pan-STARRS 1.

Нині у Землі є чотири квазісупутника (не рахуючи 2016 HO3). Ще чотири астероїди в найближчі 100 років можуть перейти в цю категорію об'єктів. Астероїд 2003 YN107 був квазісупутником планети у 1996-2006 роках. Крім Землі, такі об'єкти є в інших планет Сонячної системи, зокрема Венери й Нептуна.

Нагадаємо, квазісупутник – це об'єкт, який перебуває з планетою в орбітальному резонансі 1:1 (періоди обертання об'єкта і планети навколо Сонця збігаються). Однак у небесних тіл відрізняються ексцентриситети (витягнутість орбіти), що з плином часу призводить до розходження об'єктів у просторі.

Як повідомляв 5.ua, у лютому 2016 року NASA опублікувало новий знімок кілець Сатурна та його супутника Тефії.

Комітет з нацбезпеки США оприлюднив останні повідомлення терориста з Орландо