zn.ua

У США науковці вперше повернули рухливість паралізованій руці

Перш ніж пацієнт зміг знову рухати пальцями і здійснювати різні рухи кистю, він тренувався з системою протягом 15 місяців

Вчені з університету Огайо США за допомогою нейропротезування змогли повернути рухливість паралізованій руці. Це стало можливо завдяки вживленню в мозок мікроелектродів, які зчитували активність моторної кори і стимулювали нервово-м'язову систему. Результати досліджень вчених були опубліковані в журналі Nature, передає ZN.ua.

Як зазначає видання, до цього часу вчені змогли розшифрувати деякі сигнали в моторній корі великих півкуль, щоб створити спеціальні нейроінтерфейси, які дозволяють пацієнтам з паралічем управляти роботехнічною рукою. Проте досі не була доведена можливість відновлення здатності рухати паралізованими кінцівками.

Так, вчені імплантували в мозок 24-річного чоловіка, який страждав від паралічу рук, спричиненого травмою верхньої частини тулуба, масив електродів. За допомогою алгоритмів машинного навчання дослідникам вдалося розшифрувати нейронну активність ділянки мозку, що відповідає за рухи. Декодовані сигнали надходили в нейро-м'язовий електричний стимулятор, який контролював активацію м'язів передпліччя.

Варто додати, що перш ніж пацієнт зміг знову рухати пальцями і здійснювати різні рухи кистю, він тренувався з системою протягом 15 місяців.

Як інформував 5.ua, вченим вдалось виростити волосся на штучній шкірі. Відкриття допоможе в лікуванні важких опіків.

В Росії заарештували будівельника, який задав незручне питання Путіну