Засновник Facebook Марк Цукерберг пояснив, чому знову вирішив поміняти алгоритм формування стрічки соцмережі. Про це він повідомив на своїй сторінці.
За його словами, у Facebook надходило безліч звернень про те, що контент від публічних сторінок компаній і ЗМІ практично повністю заповнив стрічку. Також засновник соцмережі додав, що, згідно з дослідженнями, контент від близьких людей краще позначається на стані користувачів, ніж інші публікації.
"Як тільки ми представимо ці зміни, ви побачите менше... постів від бізнесів, брендів та медіа. І публічний контент, який ви будете бачити частіше, повинен відповідати тому ж стандарту – він повинен спонукати до значущої взаємодії між людьми", – написав Цукерберг.
При цьому він не приховує, що такі нововведення зменшать час, який користувачі проводять у соцмережі. Тим не менш Цукерберг впевнений, що цей час зможе стати більш цінним.
Як повідомляв 5.UA, у Facebook шириться новий вірус-троян.
Дивіться також фотогалерею за темою:
І у спеку, і в негоду: Топ-10 Instagram пухнастих улюбленців, які не знають нудьги – ФОТО










