Аеропорт
Аеропорт скріншот

Перший у світі аеропорт для літаючих машин будують у Британії: як виглядає летовище майбутнього

Читайте по-русски
Розробники вірять, що такі аеропорти стануть невід'ємною частиною великих міст вже за п'ять років

Перший у світі аеропорт для летючих машин зводять у Великій Британії. Це тестова версія. Однак розробники сподіваються, що вже за 5 років летовище стане невід'ємною частиною великих міст. Футуристична станція забезпечить розвиток громадського аеротранспорту, допоможе вирішити питання із заторами та зменшити рівень забруднення повітря.

Летюче таксі нині вже не новина у світі технологій. Над громадським аеротранспортом працюють понад десяток розробників у світі. А декілька навіть представили тестові версії машин майбутнього. А от аеропорт для таких засобів пересування - надсучасний ексклюзив. Перший такий у цілому світі зводять у британському місті Ковентрі. Окрім летючих таксі й аеромобілів, він призначений для вантажних дронів та електричних літаків.

"Один із найбільших викликів, з яким зіткнуться великі міста у майбутньому, це гігантський потік людей. До 2050-го року у містах житиме 80% населення Землі. Тож це буде додатковим тягарем для транспортної системи: дороги й вулиці будуть переповнені. Це тягне за собою ще більші затори і забруднення. Тому нам слід переходити на екологічні засоби пересування, до прикладу, електричні", – каже глава компанії з будівництва аеропорту для летючих машин Рікі Сандху.

Називається летовище Air One. Над його будівництвом спільно працюють британська та південнокорейська компанії. Аеропорт займатиме площу на 60% меншу за вертолітний майданчик та працюватиме без довгих злітно-посадкових смуг. Летючий транспорт зможе приземлятися на даху, а всередині будівлі розміщуватимуться термінал, багажний сервіс, кафе і зал очікування для пасажирів. Працюватиме така станція за допомогою відновлюваних джерел енергії, тож не шкодитиме довкіллю. Розробники навіть отримали грант у понад мільйон фунтів від уряду Великої Британії – в межах програми зі скорочення викидів вуглецю.

"Єдине, чого нам зараз не вистачає, це наземної інфраструктури. Тому ми працюємо над вирішенням цього питання. Зокрема, плануємо встановити відновлювані джерела енергії, наприклад, сонячні батареї чи генератори водню. А також забезпечити транспортні зв'язки для електричних засобі пересування", – розповідає глава компанії з будівництва аеропорту для летючих машин Рікі Сандху.

Для відвідувачів тестовий аеропорт майбутнього відкриють уже в листопаді. А за 5 років винахідники планують звести 200 таких футуристичних станцій у різних куточках світу. Аби вони безперешкодно працювали, країнам треба буде ухвалити правила польоту для громадського аеротранспорту і безпілотників. 

Христина Катарина, "5 канал"

Попередній матеріал
Вода за графіком: чому прифронтовий  Торецьк має проблему з водопостачанням і як її вирішити
Наступний матеріал
У Львові встановили копію диспетчерської вежі Донецького аеропорту
Loading...

На Київщині спалили автівку ексголови селища Коцюбинське

Депутату Полтавської міськради спалили автівку – той звинувачує міського голову

Морози насуваються: як подбати про свій автомобіль під час холодної погоди

Стало відомо, яке місце у світовому рейтингу міст із найбільшими заторами посів Київ

Снігопад в Іспанії: кількість жертв зросла – у 50 регіонах оголосили найвищий рівень небезпеки

Неподалік Дніпра у ДТП загинув син Геннадія Корбана – ЗМІ