Знімки з блискавками
NASA

NASA опублікувало перші фото блискавки, зроблені погодним супутником

Такі технології дозволять фіксувати будь-яку грозову активність та точніше передбачати погоду

У NASA опублікували перші фотографії, отримані з орбітального детектора блискавок GOES-16. Про це йдеться на сайті агентства.

Як стало відомо, апарат вивели на навколоземну орбіту в листопаді 2016 року з мису Канаверал, а от перші знімки були зроблені через три місяці після цього.

Зазначимо, що супутник GOES-16 оснащений системою GLM (Geostationary Lightning Mapper – геостаціонарне картографування блискавок), яка може фіксувати всі види грозової активності, включаючи атмосферні розряди, що відбуваються між хмарами. Крім того, апарат може в режимі реального часу вести спостереження за подіями у Західній півкулі.

"Це дозволяє не тільки фіксувати будь-яку грозову активність, а й прогнозувати подальше переміщення грозових мас, що дає можливість точніше передбачати погоду. Особливо це актуально для потреб військових, що знаходяться у відкритому океані, та аграріїв, які вирощують врожаї в посушливих областях", – вказується в повідомленні.

Нагадаємо, в лютому у NASA заявили про відкриття трьох планет, які ймовірно придатні для життя. Згодом у Агенції назвали таке відкриття "справжнім сюрпризом" та розкрили подробиці свого "приголомшливого космічного відкриття".

"Декомунізація календаря": Чи востаннє українці святкують 8 березня – сюжет