Фото naked-science.ru

"Коннект є": дослідження показало поведінку українців в Інтернеті

Серед українців найактивнішими користувачами є люди у віці 25-34, а також 35-44 років

В Україні близько 66% населення регулярно користується Інтернетом для особистих цілей, а от на глобальному ринку цей показник значно вищий – 82%. Про це йдеться в дослідженні Connected Consumer Study 2017 (CCS), передає "УП".

Як свідчать результати дослідження, серед українців найактивнішими користувачами є люди у віці 25-34, а також 35-44 років (27% і 23% відповідно).

"Сьогодні на одного українця припадає 1,4 підключених до Інтернету пристроїв (порівняно з 1,2 пристроїв 2016 року). При цьому, на одного українського користувача у віці від 16 до 44 років припадає вже 2 і більше пристроїв з доступом до мережі", – зазначили у CCS.

Крім того, дослідження показало, що українці використовують дедалі більше пристроїв, що надають доступ до Інтернету. Зокрема, 41% користуються смартфонами (минулого року – 35%), 34%  ноутбуками, близько 7% – смартТБ.

Також українці вподобали нетбуки, хромкасти, електронні книги, смарт-годинники, трекери, що мають доступ до мережі.

Результати дослідження також свідчать, що поведінка українців в Інтернеті збігається з глобальними тенденціями.

Так, українські онлайн-користувачі у першу чергу розважаються (82%), шукають в Інтернеті інформацію (74%) і виконують поставлені завдання онлайн (38%). Крім того, вони розміщують онлайн-контент (22%); допомагають іншим, показуючи, як щось зробити онлайн (27%).

Довідка: дослідження проводили протягом 1 квітня – 30 червня 2017-го у форматі персонального інтерв'ю. Вибірка – тисяча респондентів у віці від 16 років. Загалом під час дослідження, проведеного Kantar TNS, опитали респондентів з понад 63 країн світу.

Дивіться також фотогалерею за темою: 

Попередній матеріал
Нарешті – тиша: у Калинівці припинились вибухи снарядів та осередки займання
Наступний матеріал
"Хто більше": МінТОТ нарахувало 30 суден-порушників у портах анексованого Криму