відкриті джерела

Facebook буде розкривати дані замовників політичної реклами

Кожен рекламний запис у Facebook, не лише політичний, буде в обов'язковому порядку супроводжуватися інформацією про спонсора

Facebook зобов'язав користувачів розкривати дані про замовників політичної реклами, що публікується в соцмережі, пише засновник соціальної мережі Facebook Марк Цукерберг.

"Коли хтось оплачує політичну рекламу на телебаченні чи інших засобах масової інформації, вони зобов'язані за законом розкривати, хто платив за неї. Тепер ми пропонуємо ще більш високий стандарт прозорості", - написав Цукерберг.

Згідно з новими правилами, кожен рекламний запис у Facebook, не лише політичний, буде в обов'язковому порядку супроводжуватися інформацією про спонсора. Всі користувачі зможуть бачити, скільки платив рекламодавець, тип людей, які переглянули оголошення, і кількість переглядів

Зазначається, що відтепер політичні рекламодавці повинні будуть надати більше інформації для їх ідентифікації. Як тільки ця процедура буде пройдена, реклама буде позначена як політична, а рекламодавці повинні будуть розкрити джерела фінансування реклами.

Він також додав, що нові правила почнуть тестувати на федеральних виборах в США, які пройдуть в 2018 році.

"Компанія залучить тисячі нових фахівців для модерування сторінок, а також введуть машинні інструменти для виявлення політичної реклами", - пише Цукерберг.

Також компанія планує співпрацювати з іншими технологічними компаніями для обміну інформацією про загрози.

"Це не зупинить всіх зловмисників, але це один з багатьох важливих кроків вперед, і у нас буде що розповісти найближчим часом", - резюмував Цукерберг.

Дивіться також фотогалерею за темою:

Попередній матеріал
Місія ОБСЄ зафіксувала суттєве збільшення кількості обстрілів в АТО
Наступний матеріал
Reuters: У 2017 році в Сирії загинуло понад 130 громадян РФ