spacetelescope.org

"Зірковий мегаполіс": астрономи NASA відкрили дивовижну галактику-"франкенштейна"

Дослідники сподіваються знайти аналоги відкритій галактиці та встановити таємницю появи подібних явищ у космосі

Астрономи NASA виявили дивовижну галактику-"франкенштейна", яка, найімовірніше, була утворена з частин інших галактик. Про це повідомили у NASA.

Як зазначається у повідомленні, раніше дослідники вважали, що UGC 1382 є маленькою, старою і досить звичайною галактикою, але подальші вивчення показали, що вона у 10 разів більше, ніж вважалося спочатку, та її внутрішня частина набагато молодша, ніж зовнішні.

Діаметр галактики досягає 718 тисяч світлових років, що у 7 разів більше розмірів нашої галактики Чумацький шлях.

Як стало відомо, галактика знаходиться на відстані 250 млн світлових років від Землі і довгий час вважалася абсолютно звичайним зоряним скупченням. Водночас, астрономи заявили, що UGC 1382 здивувала вчених своєю агресивною поведінкою.

Крім того, зазначається, що галактика має особливі спіральні рукава, що також є нетиповим для зоряних скупчень її типу.

У NASA наголошують, що у UGC 1382 повинні бути "однокласники" – GLSB-галактики, вивчаючи які астрономи хочуть розгадати таємницю появи таких незвичайних "зіркових мегаполісів".

Як повідомляв 5.ua, вчені знайшли гігантський "світловий меч" в нашій галактиці.

Остап Єднак: Плюси та мінуси нового екологічного законодавства України